بازیکنان جدید استقلال و پرسپولیس رونمایی شدند



استقلال و پرسپولیس هفته آینده بازیکنان جدید خود را معرفی خواهند کرد. هر دو باشگاه با گزینه های داخلی و خارجی مذاکره کرده اند، حتی گزینه های مشترک و مشابهی دارند.

باشگاه پرسپولیس این هفته قرارداد مرتضی پورعلیگنجی، وحید امیری و سروش رفیعی را تمدید کرد و به دنبال جذب ستاره های داخلی و خارجی برای حضور مقتدرانه در لیگ نخبگان آسیا است.

باشگاه پرسپولیس گزارش می دهد که سران این باشگاه چند گزینه خارجی را برای جایگزینی علیرضا بیرانوند انتخاب کرده اند که یکی از آنها دروازه بان تیم ملی ازبکستان است.

همچنین باشگاه استقلال با آرمین سهرابیان تمدید کرد. به نظر می رسد باشگاه استقلال به دنبال یک دروازه بان بوسنیایی برای جایگزینی حسین حسینی است.

خبر دیگر اینکه استقلال با چند بازیکن که قراردادشان به پایان رسیده است به توافق رسیده و در صورت عدم وجود مشکل به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد. روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و… از جمله کسانی هستند که قراردادشان به پایان رسیده است.

هر دو باشگاه گزینه های مشترک از جمله محمدحسین اسلامی، مهدی لیموچی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و برخی از گزینه های خارجی برای فصل جدید لیگ برتر را زیر نظر دارند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال