بازیکنان منچستریونایتد عملکرد خود را در اولدترافورد ارزیابی می کنند – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

“[In the second half] بیرون آمدیم و فوتبال خود را بازی کردیم. خیلی تاکتیکی نبود [talk]، آن فقط … بود [about] تونه در مورد صحبت های تیم در نیمه دوم گفت: خودمان، شخصیت ما.

تغییر دیگری که در نیمه دوم تفاوت زیادی ایجاد کرد، اضافه شدن لوسیا گارسیا بود که دو بار وارد دروازه شد.

خود بازیکنان یونایتد بازی را ارزیابی کرده اند و ارزیابی صادقانه ای از آن عملکرد ارائه کرده اند و مشخص کرده اند که تفاوت در نهایت چه بوده است.

یونایتد، اگرچه شروع کندی داشت، اما در پیروزی 4-0 خود بی رحم بود و Earps دلیل آن را توضیح می دهد.

در همین حال، الا تونه که به گل دوم قرمزها پاس گل داد، به اسکای اسپورت گفت: «ما این کار را برای خود ناامیدکننده‌تر کردیم. ما خیلی توپ را نگه داشتیم، اما در زمین پیشرفت نداشتیم، با آن شخصیت و شخصیتی که هر هفته با آن بازی می کنیم، بازی نمی کردیم.

“وقتی وارد زمین شدم احساس خیلی خوبی داشتم. سعی کردم آرام و مطمئن باشم، این چیزی است که در زمین دیدیم.

فکر نمی‌کنم در کیفیت بازی‌مان کار را برای خودمان آسان کرده‌ایم… ما خودمان را در موقعیت‌های بسیار دشواری قرار دادیم. در نیمه دوم موقعیت های بسیار بیشتری خلق کردیم و چهار تا از آنها را کنار گذاشتیم.

در نیمه دوم یونایتد با شدت بیشتری بازی کرد و ترس کمتری برای ضربه زدن داشت و موقعیت های بیشتری ایجاد کرد.

“شما نمی توانید برای یک ثانیه پای خود را از روی گاز بردارید زیرا 2-1، اگر آنها به بازی برگردند بسیار متفاوت به نظر می رسد و ناگهان شما یک برد زشت را زمین گیر می کنید.”

گارسیا در حالی که پس از بازی با MUTV صحبت کرد، افزود که آنها “دوازدهمین بازیکن یونایتد در زمین هستند”.

مری ارپس دروازه بان گفت: “فکر نمی کنم در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم، اما فکر می کنم در نیمه دوم عملکردی حرفه ای داشتیم.”

هنگام صحبت از 27919 هوادار حاضر در اولدترافورد ارپس پوزخندی زدند: “احساس می‌کنم گوش‌هایم هنوز زنگ می‌زند.”

زنان منچستریونایتد این آخر هفته در اولدترافورد به راحتی پیروز شدند و وستهام را 4-0 شکست دادند، اما در نیمه اول 0-0 بود و هواداران نگران بودند.

«بازی با آن شخصیت، بازی با آن انرژی که به آن افتخار می کنیم. بیشتر بود [about] تلاشی که ما انجام دادیم آی تی [the half-time message] کار کرد!»

یونایتد در دو بازی دور برگشت به مصاف برایتون می‌رود که یک استراحت بین‌المللی در میان است. Earps گفت: “ما باید متمرکز بمانیم و فقط نتایج را به دست آوریم.”


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/26/manchester-united-women-players-evaluate-their-performance-at-old-trafford-261792/ منبع: