بازیکنان پرسپولیس به این پنالتی خندیدند!

مدافع تراکتورسازی ادامه داد: جالب است بدانید حتی بازیکنان پرسپولیس هم تعجب کرده بودند و نمی دانستند چرا این پنالتی اعلام شد. اخباری هم با بنده خدا قهر کرده بود و حق هم داشت. فکر کنید تقریباً 90 دقیقه تلاش کردید و در را بسته نگه داشتید و چنین تصمیمی تلاش شما را نابود می کند. خدا را شکر که خدا جای درستی بود و پنالتی نبود و محمدرضا اخباری هم به ما آسیبی وارد نکرد چون نگذاشت زحماتمان خراب شود. او بار دیگر کیفیت خود را به عنوان کاپیتان و کیفیت فنی عالی خود را نشان داد.

سید محمد حسینی در ابتدای سخنان خود بر برتری در این دیدار حساس و سخت در ورزشگاه آزادی تاکید کرد و گفت: بازی خوبی بود و از آنجایی که بازی را از قبل می دانستیم و با هم قسم خورده بودیم فقط برای اینکه به میدان رفتیم. برد و ما به چیزی جز این نتیجه فکر نمی کردیم. . این هدفی است که تا پایان لیگ در سر داریم و بدون توجه به وضعیت تیم حریف یا میزبان و میهمان هرگز به تساوی فکر نمی کنیم و خدا را شکر در این بازی به هدف خود رسیدیم.

وی درباره صحنه جنجالی پنالتی پرسپولیس گفت: واقعا جز خنده حرفی برای گفتن ندارم. این مضحک ترین و خنده دارترین پنالتی بود که در عمرم دیدم و نمونه آن را هیچ جا ندیده بودم. نمی دانم چرا پنالتی گرفت. نه من و نه سایر بازیکنان چیزی نفهمیدیم. از خود مدنی فر پرسیدم چرا پنالتی گرفتی؟ گفت تو بازیکن پرسپولیس را ترساندی، در حالی که من اصلا قصد ترساندن او را نداشتم. لمس در فوتبال و در محوطه جریمه طبیعی است، اما آنچه خطا نامیده می شود واقعاً اتفاق نیفتاد.

محمد حسینی، مدافع تراکتورسازی که در آخرین ساعات نقل و انتقالات استقلال را به مقصد تبریز ترک کرد، در قلب این پنالتی جنجالی قرار گرفت و البته مدعی است در این صحنه هیچ تماسی با مهدی عبدی نداشته و مود فادی فر می سازد. یک اشتباه.

حسینی با اشاره به اتفاقات قبلی و پنالتی مشابهی که داور به اشتباه علیه او اعلام کرد، گفت: در بازی مقابل فولاد هیچ تماسی با حریف نداشتم و داور پنالتی گرفت اما در آنجا کمی بی دقتی کردم و این اتفاق افتاد. به اندازه آن مجازات قوی نبود.” . من نمی دانم چرا در مورد من آنها همیشه یک پنالتی بدون برخورد می گیرند. شاید قوانین فیفا در مورد قوانین پنالتی بند جداگانه ای در مورد سیدمحمد حسینی داشته باشد و من نمی دانم.

مدافع تراکتورسازی می گوید هیچ تماسی با مهدی عبدی نداشت و اشتباه داور تقریبا دو امتیاز حساس را از او گرفت.

بازیکنان پرسپولیس به این پنالتی خندیدند!


سرویس خبر شماره: 1846345
11 مه 1401 در 3:10 ب.ظ.
84.3K امتیاز خبر|

22نقطه نظر

واکنش حسینی مدافع تراکتورسازی؛

وی در خصوص بازی هفته آینده برابر مس گفت: مس تیمی با شخصیت است و فصل گذشته این را نشان داد و فکر می کنم بازی سختی مقابل مس خواهد بود. به خصوص که در رفسنجان است و کار ما مقابل این تیم سخت تر از پرسپولیس است، اما برای برد به میدان می رویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی موفق شد در موقعیتی آزاد مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد که در دقایق پایانی توانست با مهار دیدنی محمدرضا اخباری پنالتی مهدی ترابی را خنثی کند و از دروازه بی نظیر عباس زاده محافظت کند. .