بازیکنان گرانقیمتی که باشگاه را کشتند/ گاهی برای رفتن به بازیکن باید پول داد!

فصل لیگ برتر آرسنال از 5 آگوست با سفر به کریستال پالاس آغاز می شود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آرسنال مجبور شد بازیکنانی مانند مسوت اوزیل و پیر امریک اوبامیانگ را که قراردادهای بلندمدت با دستمزدهای هنگفت داشتند، پرداخت کند و آنها را تخلیه کند. هر دو جدایی جنجال برانگیز بود و ایجنت اوزیل پس از انتقال میکل آرتتا به بارسلونا به شدت از او انتقاد کرد و اوبامیانگ شروع به کنایه زدن کرد.

ادو که در سال 2019 مدیر فنی آرسنال شد، افزود: “آنها ارزش نقل و انتقالات را ندارند و با یک قرارداد طولانی مدت و زندگی در لندن راحت هستند. بنابراین باید تیم را تمیز می کردیم و اگر مجبور بودیم برای آنها هزینه کنیم. برای رفتن می بینم که به عنوان سرمایه گذاری بهتر است راه بازیکن دیگری را ببندند اگر بازیکنی حقوق بالایی داشته باشد و عملکرد خوبی داشته باشد اشکالی ندارد می دانم که رفتن به هیئت مدیره و گفتن به آنها: گاهی اوقات بهتر است به بازیکنی پول بدهی تا جدا شود تا اینکه او را نگه دارد.

آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فعال بوده و گابریل ژسوس مهاجم و الکساندر زینچنکو مدافع منچسترسیتی را به ترتیب با 45 و 32 میلیون پوند به خدمت گرفته است. آنها همچنین فابیو ویرا را از پورتو با مبلغ 34 میلیون پوند و همچنین مت ترنر دروازه بان نیوانگلند رولوشن و مارکینیوس از سائوپائولو را با مبلغی نامشخص به خدمت گرفتند.

آرسنال برای شش فصل متوالی نتوانسته در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار گیرد و فصل گذشته را پس از هشتم شدن متوالی در رده پنجم قرار داد. ادو در مورد ناکامی های اخیر خود به The Sun گفت: “وقتی بازیکنی 26 سال یا بیشتر دارد، حقوق زیادی دارد و به خصوص خوب نیست، شما را می کشد.” قبلاً 80 درصد تیم این ویژگی ها را داشتند و هیچ شانسی برای فروش آنها وجود نداشت.»

سایر بازیکنانی که آرسنال باید برای آنها هزینه کند عبارتند از: شکدران مصطفی، سعد کولاسیناتس و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس.