بازیکن آزاد مرتبط با لیورپول خواسته های خود را اعلام می کند. اسلات مشتاق است با او کار کند – گزارش دهید

لیورپول در حال حاضر به دنبال جذب یک هافبک باتجربه در انتقال آزاد است و آنها از مطالبات دستمزدی گزارش شده او مطلع شده اند.

طبق گزارش TEAMtalk، ریچارد هیوز در مورد انتقال احتمالی آدرین رابیو، که قراردادش یکشنبه گذشته با یوونتوس منقضی شد و قراردادی دو ساله (با اختیار 12 ماه دیگر) به ارزش 6 میلیون پوند به او پیشنهاد شده، دقت لازم را انجام داده است. به 57500 پوند در هفته می رسد.

با این حال، گمان می رود که نماینده و مادر او به دنبال یک بسته دستمزد در حدود 80000 پوند در هفته و هزینه امضا 17 میلیون پوند هستند.

باید دید که آیا لیورپول این خواسته ها را برآورده می کند یا خیر، اگرچه می توان فهمید که آرن اسلات علاقه زیادی به همکاری با این بازیکن 29 ساله در آنفیلد دارد.

بیشتر بخوانید: “درک من این است که …” – روزنامه نگار آنچه را که از “منابع” در دو گروه مرتبط با لیورپول شنیده را به اشتراک می گذارد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “اوه من…” – لینهکر و ریچاردز بر روی هدف لیورپول که “چیز بزرگ بعدی” است غمگین شدند

فقدان هزینه انتقال (و رفع نیاز به صحبت با باشگاه دیگر) بلافاصله رابیوت را به یک هدف جذاب تبدیل می کند، همانطور که تجربه او در بالاترین سطح و مهمتر از همه، اشتیاق ظاهری اسلات برای جذب او در هیئت مدیره است.

اگر لیورپول خواسته‌های 80 هزار پوندی این بازیکن فرانسوی در هفته را برآورده می‌کرد، او همچنان در میانه‌ی دستمزد آنفیلد قرار می‌گرفت و بودجه دستمزد هفتگی به دلیل خروج تیاگو آلکانترا، جوئل ماتیپ و 360 هزار پوند کاهش یافت. در حال حاضر خارج از قرارداد آدریان (کاپولوژی).

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

هافبک سابق یوونتوس همچنان به ثابت کردن یک چهره مهم برای فرانسه ادامه داده و هر چهار بازی خود را تا کنون در یورو 2024 آغاز کرده است و او یک اپراتور باتجربه در سطح لیگ قهرمانان اروپا از روزهای حضورش در تورین و همچنین در پاری سن ژرمن است. .

سلسله مراتب قرمزها ممکن است در مورد باج گرفتن توسط بازیکنی که سال آینده 30 ساله می شود، ممانعت داشته باشند، و آنها به خاطر تمایل به پرداخت بیشتر از آنچه که معتقدند یک درآمد احتمالی ارزش دارد، شناخته شده نیستند.

اگر همه طرف‌های درگیر بتوانند به توافق برسند، کودتای فوق‌العاده لیورپول را در پی خواهد داشت. در غیر این صورت، هیوز به جای ادامه دادن به بن بست، به سرعت به سمت سایر اهداف نقل و انتقالات می رود.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/03/rabiot-wage-demands-liverpool-interest/ منبع: