بازیکن استخر مقابل حریف خندان گل محمدی در شک

کافی است یحیی در این هفته قاطعانه بگوید; برخی به دلایلی موفقیت من را دوست ندارند، اما من خبر بدی برای آنها دارم، به بازیکنانم اعتماد دارم و مطمئن هستم که در پایان فصل آنها قهرمان خواهند شد. لیگ شانزدهم تا بیستم در پایان قهرمانی هیچ کس از او قولی که داده یا نه هیچ وقت از او نمی خواهد، همه منتظر قهرمانی از سرمربی پرسپولیس هستند و بس.

حالا چراغ به داوران و فدراسیون است. او پیام خود را به هر کسی که می‌خواست رساند، اما به یاد داشته باشید، این حرکت بعدی اوست که بازی را برای همیشه تغییر خواهد داد. اگر قرار بود کسی از او بگذرد، درست قبل از جام جهانی این کار را انجام می داد، باید می ماند و تیمش را آنقدر ارتقا می داد که مثل بازی با ذوب آهن و گل گهر علاوه بر حریف، از داوری هم گذشت. سد خطا کی یادش میاد پنالتی گل گهر اشتباه بود ولی بیرانوند گرفت. کی یادش میاد که وحید کاظمی در بازی مقابل ذوب آهن پنالتی رو از دست داد که قرمزها هم حریف و هم داور رو دریبل زدند؟
سخت است اما شدنی است آنقدر قوی باشید که هیچ داوری نتواند شما را با اشتباهاتش زمین بزند.

انتخاب با یحیی است. او عصبانی است و کمی کنترل خود را از دست داده است و می خواهد به برخی از اشتباهات داوری با خودکشی یا انجام کار دیگری پاسخ دهد؟

مهدی طاهرخانی



مجله اخبار فوتبال داخلی

تجربه Bronco در جیب شما
شروع کار برونکو با پرسپولیس مصادف شد با اشتباهات عجیب و شگفت انگیز داوری مقابل آن تیم. عجیب ترین اتفاق، برخورد توپ به سینه محسن بنگر در بازی خانگی مقابل ذوب آهن بود که علیرضا فغانی، داور برتر لیگ، به اشتباه پنالتی را گرفت. پرسپولیس شکست خورد. این اشتباهات پشت سر هم به جام حذفی هم کشیده شد و جالب اینجاست که در آن زمان یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن بود. در جام حذفی، ایمان صادقی دروازه بان فعلی ملوان و قرمزها در ابتدای بازی توانست توپ را از 18 دور کند و جلو آمد و با سینه توپ را پاس داد که یدالله جهانبازی به اشتباه صحنه را تشخیص داد. به عنوان هند و گلر پرسپولیس را اخراج کردند تا تیم 10 نفره برونکو حدود 100 دقیقه با شاگردان یحیی بازی کرد (جنگ به دقایق اضافه ادامه یافت) در نهایت پرسپولیس 2 بر صفر شکست خورد و حذف شد. (اواخر مرداد 94 تا اواسط آبان همان سال تیم برونکو در کمتر از 3 ماه دو بار مقابل تیم گل محمدی به دلیل اشتباهات داوری شکست خورد)

در چنین شرایطی خود را به جای سرمربی تیمی بگذارید که سه امتیاز (1+2) از او گرفت. وقتی سر مرغی را می برید، انتظار حرکت آن را نداشته باشید. اما برای اینکه یک قهرمان بمانید، باید با بقیه متفاوت باشید.

این شما هستید که اکنون به رقبا اجازه نفوذ و تسلط بر تخته را می دهید. ممکن است عصبانی باشید. می توانید تیم خود را به زمین بفرستید و فرض کنید که مثلا وزیر یا معاون اول رئیس جمهور اصلا شما را دوست ندارد. (فرض محال که غیر ممکن نیست) اما شما همچنان سرمربی پرسپولیس هستید و این فرصت را دارید که تیم خود را قهرمان کنید. درست مثل روزی که برونکو در چشم همه بود و با اطمینان از قهرمانی صحبت کرد و بازیکنانش با خودشان گفتند که او بهتر و بهتر می فهمد و در چیزی دیدیم که می گوید ما قهرمان می شویم و آنها قهرمان شدند.

1797748

بازنده آن است که لحظه ای به پیروزی خود شک کند، هنوز چیزی از دست رفته و پرسپولیس حتی از نظر امتیازی هم عقب نمانده است.

بازیکن استخر مقابل حریف خندان گل محمدی در شک


سرویس خبر شماره: 1868314
14 فوریه 1401 @ 12:58 |
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به دیگران شک دارید، تیم شما چطور؟

بازیکن استخر کدام مربی است؟
یحیی باید یک بار فیلم Open Billiards را ببیند. معروف به انگلیسی The Hustler، یک فیلم درام آمریکایی محصول 1961 به کارگردانی رابرت راسن، که در آن پل نیومن، پس از یک نبرد 36 ساعته در خرک ها، در برابر پادشاه بیلیارد، معروف به بشکه مینه سوتا، پیروز شد، اما او بازی را رها کرد. وقتی حریفش با وجود عقب افتادن، همچنان می خندید، موهایش را در حمام مرتب می کرد و با لبخندی به نیومن نزدیک می شد که نیومن جوان به پیروزی خود شک کرد و همان جایی بود که شکست خورد. از دست دادن. کسی هست که در یک لحظه به پیروزی خودش شک می کند. هنوز چیزی از دست نرفته و پرسپولیس حتی از نظر امتیازی هم عقب نمانده است.

آنچه یحیی در پاکت گفته و تاکید کرده است، صرف نظر از تایید و کمتر اگر واقعا اراده ای از سوی مدیران فوتبال یا حتی بالاتر از آن (وزارت ورزش) برای قهرمان نشدن آن وجود داشته باشد، باید به سرمربی تیم گفته شود. از پرسپولیس شما حرف خود را زدید، پیام خود را رساندید و قطعاً از امروز، میلیون ها نفر به دنبال ارزیابی ادعای شما هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، می توان گفت این نشست آتش زاترین نشست خبری زندگی یحیی گل محمدی بود که پس از 14 هفته فوتبال، مردی را دیدیم که در کمتر از 5 روز با از دست دادن 5 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. . یک سقوط نکته دردناک این اتفاق برای او و هوادارانش این بود که اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان معتقد بودند که اشتباهات داوری نقش بسزایی در این امتیاز دارد.

از رضا درویش تا کل هیئت مدیره با تمام تشریفات قانونی ظرف یک ماه قابل تغییر بود.
برای یحیی گل محمدی که شخصا او را بهترین مربی حال حاضر فوتبال ایران می دانم.
برای او معتقدم نیمکت تیمش قطعا باریکتر از دو رقیب اصلی است.
برای او که 14 هفته متوالی با این تیم در بالای جدول بوده است، برادرانه و دوستانه می نویسم که با وجود همه تردیدهایی که در شما ریشه دوانده است، این تهدید می تواند بهترین فرصت برای شما باشد و تیم شما. .

نتیجه رقبا مانند کنکور است و در سرنوشت شما موثر است
فوتبال است و نمی توان گفت کاری به حریفان ندارم. مثل کنکور است که رتبه شما به دیگران بستگی دارد که آیا تست های شما درست است یا خیر. نساجی هم مثل استقلال در خارج از خانه برنده نشد. و گلغر، پرسپولیس همیشه بالا بود. بنابراین اینکه بگویم من فقط کارم را انجام می دهم و کاری با رقبای خود ندارم، یک جمله کلیشه ای است که با غرور و ناامیدی آمیخته شده است.
اما پرسپولیس و یحیی باید تصور کنند که سپاهان عقب نشینی نمی کند و استقلال و تراکتور آنقدر قطعات و ابزار دارند تا بتوانند پیش بیفتند. نگران بدهی چند صد میلیاردی آبی ها نباشید، آنها یک تیم کامل دارند قیمت بازیکنان ذخیره و مازاد آنها از 20 میلیارد عبور می کند. البته باید گفت: چه خوب!

1797745

این قسمت را فقط یحیی خواند
شاید یادآوری یحیی گل محمدی با توجه به فعالیت هایش در فضای مجازی، او را تا این حد بدبین و مشکوک کرده باشد، اما باید یک حقیقت را بپذیرد: او بدون شک پرسپولیسی را داشت، درست مثل شبانه مصطفی آجورلو که ارتباط زیادی با بدنه دولت و سایرین دارد. نهادهای مهم، از سمت خود برکنار شد، او نیز به هر دلیل و به هر قیمتی از سمت خود برکنار شد. با اینکه چند میلیون یورو خرج کردند تا یک مربی معروف خارجی روی نیمکت بنشیند اما اعتراض هواداران را به پایین ترین حد ممکن رسانده اند و با چند پیروزی و حفظ رهبری، هواداران نیز آرام می شوند. پایین.

این 5 امتیاز رفته و دیگر برنمی گردد، از آنجایی که دو بار در لیگ های نوزدهم و بیستم پرسپولیس را قهرمان کرد، می تواند تمام عمرش پشیمان شود یا با برگشت کارش را تکرار کند. نمی گویم توهم می زند یا هر چیز دیگری، اما سرمربی پرسپولیس است و باید از هر دقیقه ای که این فرصت را دارد برای جاودانگی استفاده کند.

1797746

این اشتباهات سریالی در پایان نیم فصل باعث اظهار نظر تاریخی فریدون اصفهانیان (در آن زمان مسئول کمیته داوران) شد. او در 4 دی همان سال به صراحت اعلام کرد که پرسپولیس در نیم فصل اول بیشترین ضرر را به دلیل داوری متحمل شده است. به گفته وی شاگردان برونکو در 3-4 بازی متحمل این شکست شدند.یادتان باشد در پایان همان فصل استقلال خوزستان تنها به لطف بهترین گل و اختلاف امتیاز با پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد.اگر فیلم سیستم کمک داور بود. آن روز بدون شک برونکو همان سال اول جام را می برد. آیا برونکو در آن فصل علیه داور مصاحبه کرد؟ آره. چندین بار شخصاً در اتاق کنفرانس مطبوعاتی بودم که او به شدت از داوران گلایه کرد. اما اوج کار برونکو به لیگ 18 پیوند خورد. در نیم فصل دوم، در چندین نبرد، اشتباهات داوری راه را قطع کرد. امنیت قرمزها، اما مصاحبه تاریخی برونکو مانند یک نیروی محرکه شد که به بازیکنان القا کرد که هیچکس نمی تواند آنها را متوقف کند. برونکو ضربه ای به میز زد و گفت: من همچنان با این تیم قهرمان می شوم. فوتبال است، فقط لازم بود در آن چند بازی متوالی که پرسپولیس مرتباً مساوی می کرد، دو برد می برد، رقبایی مثل استقلال و سپاهان داشت تا جام را برد. اما پرسپولیس هر چقدر مساوی بود نتوانست برد و گاهی هم شکست خورد. هفته گذشته برانکو و پسرانش در استان بوشهر با پیروزی مقابل پارس جنوبی به پایان رسید.

1797750

همین فشاری که شما به آنها پس می‌زنید احتمالاً داوران را برای سوت زدن مقابل پرسپولیس بیشتر وسواس می‌کند.اما فراموش نکنیم که توپ گرد است و تاریخ ثابت کرده است که هیچ مهندس 100 درصدی را نمی‌توان برای تعیین قهرمان به طور کامل اجرا کرد. فرض را بر این می‌گذاریم که ادعای شما درست باشد و مسئولان ارشد ورزشی می‌خواهند سرخ‌ها با شما قهرمان نشوند (فرض می‌کنیم) بار دیگر توپ در دست پرسپولیس است و ممکن است این تهدید را به طلای فرصت برای خودش تبدیل کند.

1797749

لیگ فعلی با توجه به بازگشت طوفانی تراکتورسازی با سرمربی اسپانیایی خود احتمالا تنها 5 تیم اصلی دارد و انتظار می رود قهرمان نه با یک امتیاز بلکه مانند لیگ پانزدهم با تفاضل گل مشخص شود.