بازیکن خارجی پرسپولیس مشتری پیدا کرد!

این دو بازیکن جوان تاجیک تابستان سال گذشته به پرسپولیس آمدند که این دو بازیکن پس از چند ماه تمرین در نهایت موفق شدند مجوز حضور در پرسپولیس در نیم فصل را بگیرند. اما از ابتدای حضور این دو بازیکن، یحیی گل محمدی مورد انتقاد قرار گرفت و برخی از همان ابتدا معتقد بودند که این بازیکنان کیفیت لازم را ندارند.

با این حال تاجیک های پرسپولیس در این تیم شروع بدی نداشتند. مخصوصا هنانوف که در اولین بازی های پرسپولیس عملکرد خوبی داشت همه را به آینده امیدوار کرد. بعد از مدتی و به خصوص در هفته های اخیر، وحدت هم افول کرد و از ترکیب اصلی پرسپولیس جدا شد.

گزارش ها حاکی از آن است که یک تیم صنعتی درخواست خرید وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس را داده است.

وحدت هنانوف توانست نظر یک تیم ثروتمند و صنعتی را به خود جلب کند. خود مدافع ملی پوش تاجیکستانی دوست دارد در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد اما بعید است یحیی گل محمدی از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

صفروف که خیلی کمتر از هموطنش فرصت حضور در پرسپولیس را داشت، در آخرین دیدارها حتی در لیست این تیم هم حضور نداشت تا نشان دهد گل محمدی اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد.

وحدت حنان اف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس قیمت بسیار ارزانی دارند. مشخص می شود این دو بازیکن تاجیک در مجموع حدود 100 هزار دلار برای پرسپولیس خرج کرده اند که برای یک بازیکن خارجی مبلغ بسیار ناچیزی است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اخبار فوتبال داخلی –

دو خطای مرگبار وحدت حنان اف در بازی حذفی مقابل آلومینیوم اراک این بازیکن را از چشمان یحیی گل محمدی دور کرد و پس از آن نیمکت نشین دائمی پرسپولیس شد.

نکته جالب اینکه صفروف برای بازی حساس مقابل سپاهان جایی در لیست پرسپولیس نداشت و در آن بازی فرصت حضور پیدا نکرد. گفته می شود به احتمال زیاد صفروف در پایان فصل در لیست مازاد پرسپولیس قرار می گیرد و گل محمدی این بازیکن را برای سال آینده نمی خواهد. از طرفی هنانوف با وجود نیمکت نشینی های اخیرش وضعیت بهتری دارد و شاید این فرصت را پیدا کند که فصل آینده در پرسپولیس باشد اما…