بازیکن سابق اورتون می گوید که بازیکن ثابت لیورپول یک اسطوره تمام دوران است

یاکوبو محبوب سابق اورتون، با شروع جام ملت‌های آفریقا در ساحل عاج، تمجیدهای زیادی از یکی از بازیکنان لیورپول انجام داد.

تیم یورگن کلوپ تا پایان ژانویه بدون خدمات مو صلاح خواهد بود زیرا او نماینده کشورش مصر در این مسابقات است.

این بازیکن 31 ساله در این دوره 18 گل و 9 پاس گل به ثبت رسانده است (در تمام رقابت ها) و یکی از دلایل اصلی این است که لیورپول در صدر لیگ برتر قرار دارد و همچنان در سه جبهه دیگر خود قوی می جنگد.

پادشاه مصر امیدوار است برای اولین بار از سال 2010 به کشورش کمک کند تا در این رقابت ها موفق شوند

صلاح دو بار برنده بهترین بازیکن سال آفریقا شده است. او فقط خیلی خوب است. او هنوز هم یکی از اسطوره های برتر آفریقا است، نه تنها در حال حاضر بلکه در تمام دوران. او برای لیورپول بسیار ثابت است و گل های زیادی به ثمر می رساند. مصر قدرتمند است و بازیکنان بزرگ دیگری نیز دارد. یاکوبو به The Mirror (به نقل از The Boot Room) گفت.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) واتارو اندو به تاکی مینامینو برای تساوی فوق العاده ژاپن در جام ملت های آسیا کمک می کند.

شکی وجود ندارد که مصر به دنبال الهام گرفتن از صلاح است و او تهدید اصلی آنها در انتهای زمین است.

او با 53 گل رکورددار گلزن این کشور است و به دنبال آن است که بعداً امروز، زمانی که فرعون ها مبارزات خود را مقابل موزامبیک آغاز کنند، به این آمار اضافه کند.

او نه تنها در آفریقا یک اسطوره است، بلکه یک اسطوره لیورپول و لیگ برتر نیز به خاطر کارهایی که از زمان پیوستن مجدد به لیگ برتر انگلیس در سال 2017 انجام داده است.

او رکورددار گلزن لیورپول در لیگ برتر (151 گل)، بالاترین گلزن آفریقایی در لیگ برتر (153) است و در فصل 2019/20 به قرمزها کمک کرد تا قهرمان شوند.

او امیدوار است که دومین عنوان خود را در این دوره کسب کند، در حالی که مردان کلوپ در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف در صدر هستند!

🚨EOTK Insider با نیل جونز: امضای سامرویل روی باکایوکو منطقی‌تر است، ستاره جوان LFC که می‌تواند ثروتی را برای Reds ذخیره کند، آخرین پنجره ژانویه و خیلی چیزهای دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/01/14/ex-everton-man-liverpool-ace-admission/ منبع: