بازیکن سپاهان دو پیشنهاد جدید دریافت کرد/ مدافع سوم زردپوشان هم می رود؟

مهدی زاده در پنجره تابستانی لیگ هجدهم از تراکتورسازی به سپاهان پیوست و در یک فصل و نیمی که امیر قلانویی به عنوان سرمربی سپاهان فعالیت می کرد، با شناختی که از او داشت، یکی از بازیکنان مورد نظر مربی بود.

بعد از جدایی امیرقلانویی، مهدی زاده تا هفته های پایانی لیگ بیستم یکی از مهره های مهم نویدکیا بود اما پس از آن عزت پورگز و گلسیانی بودند که زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل دادند.
در لیگ بیست و یکم اما ماجرا برای این مدافع 28 ساله گیلانی به گونه ای دیگر رقم خورد و او بیشتر فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و به همین دلیل حالا برای ورود به لیگ بیست و دوم وسواس ادامه همکاری دارد. سپاهان. .

در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان در تلاش هستند تا مهدی زاده را برای ادامه حضورش در سپاهان قانع کنند اما این بازیکن که با دو پیشنهاد مواجه شده و قصد دارد فرصت بازی بیشتری داشته باشد، با وجود شرکت در تمرینات طی چند روز آینده تصمیم گرفت که این بازیکن را به انجام برساند. تصمیم نهایی او برای ماندن در سپاهان یا ترک این تیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در حال حاضر قرارداد نژادمهدی در قلب خط دفاعی سپاهان تمدید شده و دانشگر به عنوان یکی از جنجالی ترین خریدهای فصل راهی اصفهان شده است. سپاهانی ها در این پست عزت پورگز را در لیست خروج قرار دادند و گئورگی گلسیانی نیز با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد و تصمیم به جدایی گرفت.