بازیکن شبکه سه از انتقال به سپاهان جلوگیری کرد!


سرویس خبر شماره: 1837613
19 اوت 1401 @ 9:58 ب.ظ
57.9 هزار امتیاز خبر|

42نقطه نظر

محمدرضا ساکت در دیداری دوستانه با اصحاب رسانه در اصفهان اظهارات جالبی را درباره یکی از اهداف نقل و انتقالاتی تیمش مطرح کرد.

مدیرعامل سپاهان که از اینکه چنین مضمونی در ذهن فوتبالیست های ایرانی جا افتاده ناراحت به نظر می رسید از بحث در مورد یکی از اهداف نقل و انتقالات باشگاه پرهیز کرد و گفت: ما بازیکن می خواستیم… به من گفت حاج آقا مردی که دوستش دارم. سپاهان…من عاشق هواداران این باشگاه و فضای اطرافش هستم…در این باشگاه راحت بودم و همه امکانات فراهم بود…اما (در این لحظه او بی صدا دیوانه شد و مشتش را روی میز کوبید. برای قطع مکالمه بازیکن) “مسابقه های شما در شبکه 3 نیست و من باید در تیمی بازی کنم که مسابقاتش از شبکه ملی پخش مستقیم می شود!”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان عصر امروز در دیدار با اصحاب رسانه استان اصفهان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار به بیان تبعیض هایی پرداخت که گاها در این خصوص اعمال می شود. باشگاه در رسانه ملی و از آن به عنوان آپارتاید یاد کردند (البته سکوت به معنای تبعیض صرف بود نه تبعیض نژادی) که رسانه ها آن را مقایسه کردند.

محمدرضا ساکت اگرچه نام بازیکن خاصی را ذکر نکرد اما مشخص بود که طبق کدهایی که داده بود این بازیکن قبلا در سپاهان بازی کرده بود اما حالا به یکی از دو باشگاه قرمز پایتخت پیوسته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی