بازیکن “فوق العاده” لیورپول در پیش فصل مربی لیورپول را شگفت زده کرده است

بازیکنان لیورپول در تمرینات پیش‌فصل با سرعت عمل می‌کنند و در حالی که آرن اسلات هنوز باید از تعداد زیادی از اعضای تیم اصلی خود استقبال کند، یک مرد به‌ویژه در کرکبی توجهات را به خود جلب کرده است.

همانطور که جیمز پیرس برای The Athletic گزارش داد، مو صلاح در حال تعیین استانداردها در مرکز آموزشی AXA است و سپ ون دن برگ را به عنوان بازیکنی با بهترین عملکرد در مسابقه طاقت فرسا شش دقیقه تناسب اندام جابجا کرده است.

کونال مورطاق، مربی تناسب اندام تیم اول (همراه با واتارو اندو) از او خواسته بود که «به جوانان (جوانتر) نشان دهد که چگونه این کار انجام می شود»، دومی از پاسخ بعدی مصری شگفت زده شد و حکم خود را در مورد این 32 سال داد. قدیمی با یک کلمه ساده – “فوق العاده”.

این روزنامه نگار در مقاله خود اضافه کرد که شماره 11 ما با “شکل باورنکردنی” به پیش فصل بازگشته است و استانداردی برای هم تیمی هایش بوده است تا از “هم در باشگاه و هم در زمین تمرین” الگوبرداری کنند و به عنوان “نقش عالی” عمل کند. مدلی برای بازیکنان جوانی که سعی در شکستن زیر اسلات دارند.

بیشتر بخوانید: یک روزنامه نگار به زمان بازگشت 11 بازیکن لیورپول که هنوز به مرسی ساید بازگشته اند اشاره می کند.

بیشتر بخوانید: تیم پشتیبان آرن اسلات در لیورپول اکنون پس از انتصاب جانی هیتینگا چگونه رفتار می کند

بینش پیرس در مورد تلاش های صلاح در پیش فصل کاملاً ذهنیت نخبه مصری را در بر می گیرد و تا حدودی توضیح می دهد که چرا او در هر یک از هفت دوره حضورش در لیورپول تاکنون حداقل 23 گل به ثمر رسانده است.

این مهاجم در پایان فصل گذشته از استانداردهای معمول خود در سطح جهانی فاصله زیادی داشت و باعث شد برخی از کارشناسان در تابستان امسال با توجه به اینکه 32 ساله شد و وارد آخرین سال قرارداد فعلی 350000 پوندی در هفته خود شد، خواستار فروش او شوند. در آنفیلد

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

با این حال، او تنها بازیکن سرخ پوشان نبود که فرمش به ویژه در ماه آوریل کاهش یافت، و به نظر می رسد وقفه ای که پس از مسابقات مقدماتی جام جهانی مصر در ژوئن پشت سر گذاشته بود، به خوبی او را تقویت کرده است.

همانطور که پیرس به درستی اشاره می کند، مشاهده اینکه صلاح استانداردها را در زمین تمرین تعیین می کند دقیقاً انگیزه ای است که اعضای جوان تیم برای تقلید از تأثیر او در سال های آینده به آن نیاز دارند.

مورتاگ آن را با این ارزیابی یک کلمه‌ای به خوبی خلاصه کرد، و اسلات باید از داشتن چنین اپراتور اختصاصی و نخبه در کرکبی که عصر جدیدی در لیورپول آغاز شده است، خوشحال باشد.

خدا را شکر که سلسله مراتب به حرف کارشناسانی که از باشگاه دفاع می کردند گوش نکردند که برای او پول بگیرند و اجرا کنند!

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/17/salah-phenomenal-murtagh-liverpool-pre-season/ منبع: