بازیکن مورد علاقه مدیرعامل سپاهان: ستاره پرسپولیس!


کد اطلاعات: 2049327
29 ژوئن 1403 ساعت 7:45 ق.ظ.
10.6 هزار |

6نقطه نظر

مهدی آذربایجانی در قسمت پایانی مصاحبه خود با بالاترین برنامه فوتبالی به سوالی سخت پاسخ داد.

بازیکن مورد علاقه مدیرعامل سپاهان: ستاره پرسپولیس!

به گزارش “ورزش”، مهدی آذربایجانی مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان ساعاتی پیش در آخرین قسمت از برنامه فوتبال با محمدحسین میثاقی گفت و گوی تصویری انجام داد و به موضوعات مختلفی از جمله برگزاری فینال جام حذفی در آزادی پرداخت. استادیوم

اما جالب ترین قسمت گفتگوی محمدحسین میشاقی با مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان، زمانی بود که او آخرین سوال را از او پرسید.
مصطقی از بازیکن آذربایجانی خواست نام بازیکن مورد علاقه خود را در خارج از ایران و همچنین در ایران معرفی کند و او پاسخ جالبی برای این سوال داشت.

مدیرعامل سپاهان در حالی مهدی ترابی را به عنوان بازیکن مورد علاقه خود در فوتبال ایران معرفی کرد که ستاره های برتر در طلایی پوشان اصفهانی بازی می کنند و البته بازیکن خارجی مورد علاقه مدیرعامل سپاهان نیز کریستیانو رونالدو بود.

این بحث ها و علاقه مدیرعامل سپاهان به مهدی ترابی در حالی مطرح می شود که قرارداد این بازیکن ملی پوش با سرخپوشان به پایان رسیده و به دلیل مشکلات مالی برای تمدید قرارداد با وی مشکلاتی وجود دارد.

سپاهان طی دو سه سال گذشته موفق به جذب چند ستاره مطرح از استقلال و پرسپولیس شده است و حالا این صحبت های مدیرعامل سپاهان می تواند تلاشی برای جذب ستاره دیگری از پرسپولیس باشد.

2044883
مدیرعامل سپاهان بلافاصله پس از پایان برنامه مطلبی را با عکسی از تیم سپاهان در آخرین بازی مقابل گل گهر منتشر کرد تا به نوعی دل ستاره های تیمش را به دست آورد. او البته به طور غیرمستقیم از علاقه اش به جذب مهدی ترابی و دیگر بازیکنانی که شایسته پوشیدن پیراهن سپاهان هستند نیز نوشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی