بازیکن ین روی دست سون بالا می رود

اما عربستان و ژاپن دو نماینده موفق آسیا در رقابت های جام جهانی تاکنون بوده اند. شاگردان هروه رنار عالی کار کردند و یکی از شانس های اصلی قهرمانی یعنی آرژانتین را با نتیجه 2-1 شکست دادند. همچنین ژاپن دیروز با همین نتیجه آلمان پرافتخار و قدرتمند را شکست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های جام جهانی آسیا تاکنون نمایش های متفاوتی از خود به نمایش گذاشته اند. قطر در بازی افتتاحیه مقابل اکوادور شکست خورد. روز بعد تیم ملی ایران با نتیجه عجیب 6 بر 2 مغلوب انگلیس شد. استرالیا نیز دیگر نماینده قاره آسیا بود که شکست سنگین 4-1 مقابل فرانسه مدافع عنوان قهرمانی را متحمل شد.

اکثر طرفداران فوتبال، سون هیونگ مین را ستاره اصلی کره در جام جهانی می دانند. بازیکنی که با ماسک محافظ در جام جهانی حاضر می شود. با این حال، کره ستاره های جذاب دیگری نیز در فهرست خود دارد که کانگ این لی یکی از برجسته ترین آنهاست. هافبک 21 ساله مایورگا که تا به اینجای فصل 2 گل و 3 پاس گل به ثبت رسانده است، ممکن است سلاح پنهان بنتو در برابر یاران لوئیس سوارز باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

حالا نوبت به ششمین و آخرین نماینده فوتبال آسیا در جام جهانی رسیده است. جایی که امروز کره جنوبی در یک بازی سخت و حساس به مصاف اروگوئه خواهد رفت. قطعا شاگردان پائولو بنتو در این بازی با انگیزه ترین نسخه خود را به نمایش خواهند گذاشت تا راهی مانند ژاپن و عربستان را طی کنند.


سرویس خبر شماره: 1855264
03 دسامبر 1401 در 13:27 |
870 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گزارش جالب مارکا؛

کانگ این لی یکی از ستاره های کره جنوبی است که در کنار سون هیونگ مین می تواند مهره ای کلیدی در این تیم باشد.

بازیکن ین روی دست سون بالا می رود