بازیگر سرشناس پرسپولیس ستاره جدید را به بازیگران تمرین سرخپوشان معرفی کرد/گل محمدی

پس از پایان آخرین قسمت تمرین امروز بازیکنان با خونسردی به رختکن رفتند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تمرین امروز ورزشگاه شهید کاظمی پس از یک روز استراحت از ساعت 19:30 آغاز شد.

در بخشی از تمرینات گروهی حامد پاکدل نیز حضور داشت. دروازه بان ها نیز در ابتدای تمرین برنامه های ویژه ای را زیر نظر مربی دروازه بانان پرسپولیس انجام دادند.

تمرین امروز قسمت های مختلفی داشت که عبارتند از: پاس های کوتاه و ترکیبی، نگه داشتن توپ در بخشی از زمین و فوتبال درون تیمی.

تمرین روز سه شنبه قرمزها 80 دقیقه به طول انجامید. یحیی گل محمدی قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و مهاجم جدید هلندی را به بازیکنان تقدیم کرد و بازیکنان از حضور این بازیکن در تیم پرسپولیس استقبال کردند و برای او آرزوی موفقیت کردند.

امروز نیز اولین تمرین یورگن لوکادیا با تیم پرسپولیس برگزار شد که به همراه دو پسرش در آن حضور داشت. یورگن لوکادیا در بخشی از تمرینات گروهی حضور داشت و برنامه های خود را زیر نظر مربی قدرت تیم انجام داد.

همچنین در این تمرین بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون و هومان جوادی مدیرعامل باشگاه هنری سه تارگان حضور داشتند و ارتباط گرمی با کادر فنی و بازیکنان داشتند و به عنوان دو بازیکن پرسپولیس مورد استقبال قرار گرفتند.

این تمرین مهمانان ویژه داشت. عیسی آل کثیر با حضور در محل تمرین پالش پوشان با اعضای تیم دیدار و گفتگو کرد. کادر فنی و بازیکنان وضعیت مصدومیت او را جویا شدند و خواستند این مهاجم هر چه زودتر به زمین بازگردد.