بازی با لیورپول از فینال های قبلی مهمتر است

رابطه دوستانه با هواداران چلسی؟ یادم هست به لستر دو گل زدم و هواداران چلسی مثل دیروز اسم من را در شعارهایشان ذکر کردند. من خاطرات خوبی از شنیدن نام خود بر روی سکوهای استمفورد بریج و هواداران چلسی دارم. قهرمانی در لیگ برتر در اولین سال حضورم در چلسی یک اتفاق بزرگ برای من است. این یک تغییر در حرفه من و شروع دوران فوق العاده ای در لباس چلسی بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی گفته است که هدف این تیم شکست دادن لیورپول و قهرمانی در جام حذفی است.

چلسی علیرغم درخشش در سال گذشته و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، امسال تنها می تواند جام حذفی را به مجموعه افتخارات خود اضافه کند. اما آنها حدود سه هفته فرصت دارند تا در فینال مقابل لیورپول که در هفته های اخیر قرضی بازی کرده اند، بازی کنند. مارکوس آلونسو با این حال تاکید کرد که چلسی قصد دارد در این بازی پیروز شود و جام را به هواداران این تیم بدهد.

مارکوس آلونسو گفت: “ما در طول سال ها نشان داده ایم که می توانیم هر تورنمنتی را ببریم، بنابراین باید تلاش کنیم و بجنگیم و امیدوارم بتوانیم جام حذفی را در این فصل ببریم. این تنها فرصت باقی مانده برای چلسی برای کسب عنوان قهرمانی است.” بقیه و حتی بیش از چند ماه فاصله تا فینال در حال حاضر برای ما مهمتر است، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا یک جام دیگر برای باشگاه و هواداران چلسی به ارمغان بیاوریم.


سرویس خبر شماره: 1821600 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 23:07 |
1,698 امتیاز خبر|

0نظرات

مارکوس آلونسو: