بازی بحث برانگیز یک قربانی می گیرد. آیا تقصیر VAR بود؟

امروز با اعلام اسامی داوران داخل زمین و داوران VAR برای هفته سوم لیگ برتر، مشخص شد که دین در این هفته نقشی در ترکیب داوری نخواهد داشت. از دیگر نکات این لیست، حضور نام آنتونی تیلور، داور دیدار چلسی و تاتنهام در جریان دیدارهای هفته آینده است. تیلور یکشنبه آینده دیدار وستهم و برایتون را قضاوت خواهد کرد.

اتفاقات دیدار چلسی و تاتنهام اعتراض شدید توماس توخل، سرمربی چلسی را در پی داشت که در پایان این دیدار خواستار این شد که تیلور دیگر بازی های تیمش را سوت نزند. البته سرمربی چلسی به دلیل این اظهارات و درگیری با آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام به کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال فراخوانده شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1838691
25 اوت 1401 @ 9:20 ب.ظ
6.3 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مایک دین، داور تیم ملی انگلیس، سال گذشته پس از مدت ها حضور در لیگ برتر بازنشسته شد، اما از ابتدای فصل جاری به عنوان یکی از داوران VAR دعوت شد و از این پس او به عنوان داور ویدئویی قضاوت خواهد کرد.

مایک دین، داور بازنشسته انگلیس که به عنوان داور VAR کار می کند، به دلیل عملکردش در بازی چلسی و تاتنهام به مدت یک هفته از اتاق VAR محروم شد.

به نظر می رسد کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلیس اشتباهات داوری و اختلافات چلسی و تاتنهام را بیشتر متوجه تیم VAR و مدیرش مایک دین می داند تا آنتونی تیلور، داور اول بازی.

اما آغاز فعالیت های مایک دین در این سمت با جنجالی همراه بود. اتفاقات دیدار پر سر و صدا بین چلسی و تاتنهام که او در آن مسئولیت VAR را برعهده داشت، باعث شد داور بازنشسته انگلیس به مدت یک هفته محروم شود. مایک دین در بازی های هفته آینده شرکت نخواهد کرد.