بازی برای غنا؟ نه ممنون، منتظر انگلیس هستم

این ستاره انگلیسی البته عادت دارد در سه بازی پیراهن سه شیرها را بپوشد، اما از آنجایی که هر سه بازی او در زیر 21 سالگی انجام شد، هادسون اودوی می توانست با پیراهن غنا بازی کند. جالب اینجاست که پدر کالوم بیسمارک هادسون اودوی یک فوتبالیست در غنا بود و برای یکی از باشگاه های این کشور بازی می کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کالوم هادسون اودوی درخواست غنا برای بازی در تیم ملی این کشور را رد کرده و معتقد است در آینده به تیم ملی انگلیس دعوت خواهد شد.

بازی برای غنا؟  نه ممنون، منتظر انگلیس هستم

اما نکته جالب اینجاست که به گفته رسانه ها او این شانس را داشت که با پیراهن تیم ملی کشور دیگری در جام جهانی 2022 بازی کند اما به این سوال پاسخ منفی داد زیرا فکر می کند می تواند به انگلیسی ها دعوت شود. تیم ملی در آینده و ترجیح می دهد با پیراهن سه شیرها بازی کند.


سرویس خبر شماره: 1853033
20 نوامبر 1401 در 07:22 ب.ظ
47.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

هادسون اودوی آینده سه شیر را ترجیح داد

هادسون اودوی محصول آکادمی چلسی می تواند قانونی برای تیم ملی غنا بازی کند. تیمی که در جام جهانی 2022 قطر حضور دارد. بر اساس گزارش ها، فدراسیون فوتبال غنا از هادسون اودوی خواسته تا برای اطمینان از حضور در تورنمنت قطر به تیم ملی این کشور بپیوندد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کالوم هادسون اودوی ستاره چلسی که در حال حاضر به صورت قرضی در بایرلورکوزن حضور دارد، از سوی گرت ساوت گیت برای حضور در تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر دعوت نشده است.

کالوم هادسون اودوی از سوی گرت ساوتگیت برای حضور در جام جهانی قطر دعوت نشد.