بازی خداحافظی سیدجلال با شاید بزرگترین تیم جهان!

با اعلام رضا درویش این احتمال وجود دارد که پرسپولیس در دیدار خداحافظی سیدجلال حسینی مقابل یک تیم برتر خارجی میزبانی کند.

آخرین بار پرسپولیس مقابل میلان قرار گرفت و قبل از آن در دهه 1380 پرسپولیس با تیم هایی مانند بایرن مونیخ، لاتزیو و … روبرو شد. مهم ترین حریفان پرسپولیس در دهه 1350 چلسی، هامبورگ، منچستریونایتد و … بودند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیسی ها قصد داشتند تا قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر بازی خداحافظی کاپیتان خود را مقابل ملوان برگزار کنند که پس از بیانیه سرخپوشان پایتخت، ملوان از بازی کنار کشید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در سال های اخیر پس از پایان لیگ بیست و یکم تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفت و کار خود را به عنوان مربی در این تیم آغاز کرد.

رضا درویش در گفت و گوی امشب خود درباره علت لغو این بازی توضیح داد: با وجود اینکه ملوان تیمی محبوب و بسیار خوب است، اما ظاهرا تمایل چندانی به این کار نداشتند و شاید به این دلیل که فصل بدنسازی را پشت سر می گذاشتند. و بهانه آوردیم که اخطار دادیم. ارزش سیدجلال بیشتر از لغو بازی به دلیل عدم رعایت حرمت ملوان بود.

مدیرعامل پرسپولیس سپس از احتمال برگزاری بازی خداحافظی بزرگ برای سیدجلال خبر داد و گفت: می‌توانیم یک بازی خارجی با تیم خیلی خیلی بزرگی داشته باشیم که آنها هم پیشنهاد بازی را بدهند. این تیم یکی از چهار تیم برتر جهان است و اگر بازی در فیفادی برگزار شود از این بازی خداحافظی می کنیم و در غیر این صورت قصد داریم حریف دیگری داشته باشیم.

این در حالی است که درویش به این موضوع اشاره ای نکرده و مشخص نیست که کدام یک از چهار تیم برتر دنیا می خواهند با پرسپولیس بازی کنند. با این حال، فصل گذشته رئال مادرید، لیورپول، ویارئال و منچسترسیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند و بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، رئال مادرید، منچسترسیتی و… آث میلان قهرمان اروپای معتبر شده است. لیگ ها و حالا باید منتظر ماند و دید کدام تیم در پرسپولیس بازی دوستانه ارائه کرده است.


سرویس خبر شماره: 1838549
25 مرداد 1401 ساعت 01:03 |
13.4K |

17نقطه نظر

ادعای بزرگ درویش;