بازی EURO Clash & Prediction را کجا تماشا کنیم

آلمان میزبان به دنبال تضمین جایگاه خود در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا 2024 (EURO 2024) در دیدار مقابل مجارستان در روز 2 خواهد بود. برای دریافت تمام اطلاعات کلیدی درباره دیدار سرنوشت ساز گروه A به ادامه مطلب مراجعه کنید.

یوفا یورو 2024: آلمان مقابل مجارستان – کجا در ایالات متحده تماشا کنید

آلمان و مجارستان برای دیدار روز دوم گروه A خود در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت 18:00 CET / 12:00 PM ET / 9:00 PM روز چهارشنبه 19 ژوئن آغاز خواهد شد.

طرفداران فوتبال در ایالات متحده می توانند بازی را به صورت زنده از طریق تلویزیون در Fox Sports 1 تماشا کنند. کسانی که به این کانال دسترسی ندارند می توانند آن را به صورت زنده در Fubo Sports پخش کنند. برای بهره مندی از آزمایش رایگان Fubo روی این لینک کلیک کنید.

آلمان مقابل مجارستان – پیش نمایش

اتفاقی که در روز مسابقه 1 افتاد

آلمان مسلماً در دیدار افتتاحیه مسابقات در 14 ژوئن با اسکاتلند بهترین عملکرد یورو 2024 را داشت. مردان جولیان ناگلزمن دور اسکاتلندی های استیو کلارک دویدند و مدعی پیروزی 5-1 بودند.

فلوریان ویرتز (دقیقه 10)، جمال موسیالا (دقیقه 19)، و کای هاورتز (دقیقه 1+45) هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا آلمان در نیمه دوم با نتیجه غیرقابل نفوذ 3-0 پیش بیفتد. نیکلاس فولکروگ (دقیقه 68) و امره جان (3+90) در دقیقه 45 دوم به برتری آلمان اضافه کردند، در حالی که گل به خودی دقیقه 87 آنتونیو رودیگر به نفع اسکاتلند محسوب می شود.

در حالی که Die Mannschaft با عملکردی درخشان در برابر اسکاتلند، مجارستان در دیدار اول مقابل سوئیس یک بازی متعفن را انجام داد. مجارستان نتوانست انتظارات را برآورده کند و شکست ناامیدکننده 3-1 را از تیم ملی سوئیس متحمل شد. کوادوو دوآ (دقیقه 12) و میشل ابیشر (دقیقه 45) سوئیس را 2-0 جلو انداختند تا اینکه بارناباس وارگا (دقیقه 66) یک ضربه را برای مجارستان به عقب برد. با این حال، گل وارگا نتوانست الهام بخش یک چرخش باشد، زیرا سوئیس به خوبی به این تهدید پاسخ داد و در نهایت با بریل امبولو (90+3 دقیقه) بالشتک دو گل خود را بازگرداند.

سر به سر

آلمان و مجارستان یک رقابت تاریخی دارند. آنها از درون همدیگر را می شناسند و در طول سال ها 37 بار همدیگر را ملاقات کرده اند. با کمال تعجب، بین این دو بسیار یکنواخت است، آلمان 13 پیروزی و مجارستان مدعی 12 برد است. تا کنون، 12 بازی تمام مربع به پایان رسیده است.

این دو تیم آخرین بار در لیگ ملت‌های یوفا در تاریخ 23 سپتامبر 2022 به مصاف هم رفتند. مجارستان در آن مسابقه به برتری رسید و با نتیجه 1-0 پیروز شد. آخرین برد آلمان مقابل مجارستان در یک بازی دوستانه بین المللی در 4 ژوئن 2016 رقم خورد. قهرمان چهار دوره جهان در آن بازی با نتیجه 2-0 پیروز شد.

آلمان مقابل مجارستان – پیش بینی

پس از دیدن عملکرد آنها مقابل اسکاتلند، نمی‌توانیم برای بازی مقابل مجارستان به تیم یولیان ناگلزمن برتری بدهیم. بعید است که پیاده روی در پارک برای میزبان باشد، اما آنها باید بر روند بازی مسلط شوند و در نهایت با پیروزی 3-1 از میدان خارج شوند.

https://sportslens.com/news/uefa-euro-2024-germany-vs-hungary-preview/ منبع: