باز هم بمب نقل و انتقالات بعدی در تبریز منفجر می شود/باز هم از پرسپولیس می ربایی؟



باشگاه تراکتورسازی یکی از بهترین تیم ها در نقل و انتقالات است و تاکنون با 3 ستاره اصلی پرسپولیس یعنی ترابی، اسماعیلی فر و بیرانوند به خدمت گرفته است. آنها اسکوچیچ را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده اند و اکنون به فکر اضافه کردن به ترکیب خود در پست های مختلف هستند. پس از جدایی ترابی، یکی از بازیکنانی که به پرسپولیس پیشنهاد جانشینی او را داد، علی قلی زاده، وینگر فنی تیم ملی بود. جدایی قلی زاده که با تیم لخ پوزنان لهستان قرارداد دارد چندان آسان نیست و باشگاه هایی که قصد جدایی دارند باید مبلغ قابل توجهی را برای گرفتن رضایت نامه قلی زاده بپردازند.

باشگاه پرسپولیس ظرفیت پرداخت مبلغ رضایت نامه به باشگاه لهستانی را ندارد و جذب قلی زاده سخت است. حالا از تبریز خبر می رسد که باشگاه تراکتورسازی در روزهای اخیر مذاکرات خوبی با قلی زاده داشته و می خواهد این بازیکن را از پرسپولیس دور کند. مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند دو دوست بسیار صمیمی قلی زاده در تراکتور هستند و به جز این دو نفر، اسکوچیچی سرمربی تراکتور شد که به نوعی عاشق قلی زاده است و علاقه زیادی به این بازیکن دارد.

زمانی که اسکو در تیم ملی بود قلی زاده بازیکن فیکس او بود و ملی پوشان به شوخی گفتند علی پسر دراگان است. پرسپولیس که در نقل و انتقالات موفق به جذب بازیکنان مختلف نشده است، در صورت جذب قلی زاده و هیجک، بار دیگر در جذب ستاره دیگری ناکام خواهند بود و فشار روی مدیران این باشگاه بسیار بیشتر از گذشته خواهد شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال