باشگاه آمریکا 2-2 رئال; بازگشت بنزما هم نتیجه ای نداشت


اتفاقی که در دقیقه 55 و با اعلام یک پنالتی به سود رئال مادرید افتاد، ادن هازارد که به جای آسنسیو وارد زمین شده بود، پشت توپ قرار گرفت و برای بهبود شرایطش تبدیل به گلی برای هواداران رئال شد. در فصل جدید امیدواریم

در حالی که توپ و میدان در اختیار رئال بود و همه آمارها نشان از برتری این تیم در زمین داشت، در فاصله کمتر از هشت دقیقه از پایان زمان قانونی بازی، این بار یک پنالتی به سود تیم میزبان اعلام شد. و آلوارو فیدالگو توپ را به ثمر رساند و گل را تبدیل به گل کرد تا رئال از کسب سه امتیاز این بازی بازماند و بدون برد به پیش فصل ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1835481
05 مرداد 1401 ساعت 09:37 |
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه و تدارکاتی در اردوی تدارکاتی خود در آمریکا به مصاف کلاب آمریکا رفت و با تساوی 2 بر 2 مقابل این تیم به پایان رسید.
شاگردان کارلو آنچلوتی که پیش از این در اولین بازی تدارکاتی به مصاف بارسلونا رفته بودند و با نتیجه 0-1 مقابل این تیم شکست خوردند، در این دیدار نیز در کمال ناباوری خیلی زود دروازه خود را باز شده دیدند.
در حالی که تنها پنج دقیقه از شروع بازی گذشته بود، هنری مارتین از تیم کلاب آمریکا توانست دروازه رئال را باز کند و تیمش را مقابل این حریف سرشناس قرار دهد.


اما کریم بنزما که پس از غیبت در بازی با بارسلونا به تیمش بازگشت، ناجی تیمش شد و در دقیقه 22 بازی را با مارکو آسنسیو مساوی کرد.
این دیدار در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از این رو نیمه دوم را با 7 تغییر در ترکیب خود آغاز کرد و امیدوار بود که شرایط را بهتر کند.

دو تیم رئال مادرید و کلاب آمریکا صبح امروز به مصاف هم رفتند و با نتیجه مساوی به کار خود پایان دادند.