باشگاه استقلال جدایی واریا را تایید کرد

باشگاه استقلال با انتشار پوستری ساده و متنی با آرزوی موفقیت، جدایی وریا غفوری را تایید کرد.

باید دید واریا فصل آینده در لیگ برتر ایران بازی می کند یا تصمیم می گیرد برای ادامه فوتبال خود به عراق برود؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

با وجود اینکه چند هفته از شروع بازار نقل و انتقالات می گذرد، استقلالی ها مذاکرات خود را با چند بازیکن از جمله نیمکت نشینان باز کرده و قراردادشان را تمدید کردند، اما در این بین هیچ تماسی با غفوری صورت نگرفت تا کاپیتان استقلال به میدان بیاید. این ملاقات. نتیجه گیری که باشگاه تمایلی به تمدید قرارداد او ندارد.

امروز صبح است که واریا با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامشاو از استقلالی ها خداحافظی کرد. غفوری در پیامی کوتاه نوشت: خداحافظ استقلال قهرمان… تا جدایی خود را از جمع آبی های پایتخت اعلام کند.


سرویس خبر شماره: 1832529
Jul 16, 1401 @ 7:47 ب.ظ
31 هزار امتیاز خبر|

49نقطه نظر

با ارسال پوستر و آرزوی موفقیت

دقایقی پیش رسانه رسمی باشگاه استقلال پوستری از واریا به اشتراک گذاشت که همان عکسی است که او در پست اینستاگرامش از آن استفاده کرده است. بلوز برای نوشتن جملات کوتاه “موفق باشی کاپیتان” آن ها با دل آبی ها قانع شدند تا 6 فصل حضور غفوری در این تیم را تکمیل کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته های اخیر اخبار زیادی مبنی بر جدایی واریا غفوری در رسانه ها منتشر شده است. کاپیتان آبی ها از اینکه سران باشگاه برای تمدید قرارداد با او تماس نگرفتند عصبانی شد و در چند مصاحبه خواستار توضیح درباره این موضوع شد.

فولاد خوزستان تیمی است که مذاکراتش را با واریا آغاز کرده و طرفین به توافق رسیده اند اما تیم عراقی اربیل مانند یک باشگاه دیگر خواهان جذب غفوری با کاپیتان سابق استقلال است.