باشگاه استقلال همچنان منتظر پیامک واریزی است!

رهبر در مورد اینکه چرا پول های به دست آمده برای استراماچونی در گذشته پرداخت نشده است، گفت: حدود 140 میلیارد تومان درآمد داشته ایم و شروع به پرداخت بدهی های خود کرده ایم. بخشی از 140 میلیارد از بورس بوده که حساب خود باشگاه بوده است. 70 میلیارد تومان هم از اسپانسرهای جدید درآمد. وقتی رسیدیم بازیکنان اعتصاب کرده بودند. اگر آنجا به استراماچونی پول می دادیم، تیم ما در کورس قهرمانی نبود. استقلال است و همیشه باید در کورس قهرمانی باشد. بازیکنان اعتصاب کردند و بازی نکردند. شکایت میلیچ در راه بود و مسائل دیگری هم وجود داشت.

او اضافه کرد: ما باید از همه طلبکاران رضایت بگیریم و آن را در فیفا و AFC آپلود کنیم. اگر این کار را نکنیم کمیته انضباطی تشکیل می شود و می توانند امتیاز کسر کنند و پنجره نقل و انتقالات را ببندند. سپس در صورت عدم دریافت حقوق می تواند منجر به سقوط به دسته های پایین تر شود.

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال آخرین وضعیت این باشگاه برای تامین پول استراماچونی را تشریح کرد.

باشگاه استقلال همچنان منتظر پیامک واریزی است!

سرشتری درباره عدم برگزاری اولین دیدار همسر گفت: تمام تلاش ما بر این است که اولین جلسه حمایت برگزار شود. معتقدم این جلسه با کمک مسئولان مربوطه برگزار می شود و همچنان امیدواریم، نحوه انتقال پول را برنامه ریزی و تعیین کرده ایم و فقط باید پول به حساب باشگاه واریز و به یورو تبدیل شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدهی سنگین باشگاه استقلال به استراماچونی و مهلت کوتاهی که آبی ها باید این پول را پرداخت کنند هواداران را به شدت نگران آینده کرده است. باشگاه استقلال باید ظرف 72 ساعت مبلغی نزدیک به 120 میلیارد تومان به استراماچونی بپردازد و اگر این اتفاق نیفتد عواقب آن برای باشگاه سنگین خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1897753
آوریل 07, 1402 در 06:22 ب.ظ
11.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سرشتری: امید ما به همراه اول است

مشاور مدیرعامل استقلال همچنین گفت: اتفاقی که برای استقلال می افتد در مدیریت 5 ماه اخیر نیست. 5 سال گذشته است. از زمان آقای فتحی تا امروز که به اینجا رسیدیم. همه بدهی ها در گذشته باقی مانده است و ما کارهای زیادی انجام داده ایم. امروز از شما انتظار داریم کاری را که برای دیگران انجام داده اید انجام دهید. ما مهم نیستیم، مهم استقلالی هایی هستند که تا نیمه شب اصرار می کنند و می گویند چه شده؟

محمد سررشته دری مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در مصاحبه خود درباره وضعیت مالی استراماچونی گفت: این بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال است. باشگاه استقلال هیچ وقت به کمک خودش نیاز نداشته و همیشه خودش بوده است. امروز باشگاه استقلال باید اتفاقی که برای سایر باشگاه ها افتاده را تکرار کند. از زمان حضور فتح الله زاده طرح های اقتصادی زیادی را به جاهای مختلف آورده ایم اما رد شده است. می خواستیم وام بگیریم نوشتند وام نده. می خواستیم یکی از اسناد کمپ را گرو بگذاریم اما نشد. انگار جلوی باشگاه استقلال ایستاده بودند. انگار پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا نیستند.

وی افزود: امیر قلعه نویی شخصاً با مخبر تماس گرفت: من امیرخان بزرگ باشگاه استقلال هستم اما از کارهایی که آقای قلعه نویی انجام داده اطلاعی ندارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او ادامه داد: موارد مشابه زیادی برای باشگاه های دیگر داشتیم که به راحتی حل شد. کار به ریاست جمهوری کشیده شد، بدهی برانکو و پول کالدرون پرداخت شد. وقتی به استقلال می رسیم، متوجه می شویم که هیچ کمکی نمی شود.

لیدر درباره اقدامات باشگاه استقلال برای تامین پول استراماچونی گفت: ما ملاقات کرده ایم و نامه هایی نوشته ایم که شما می گویید. امید ما به همراه اول بود که هنوز آنجاست و امیدواریم آنها هم آخرین همسرمان باشند. تمام تلاش ما بر این است که از این گذرگاهی که ناخودآگاه جلوی پای ما قرار می گیرد عبور کنیم. آقای مخبر دستوری به نامه دادند. بقیه موسسات هم دستور دادند و گفتند به زودی حقوقش پرداخت می شود. بعضی ها می گویند نمی دهیم و نداریم. هر کدام از مسئولان پاسخ متفاوتی می دهند و این موضوع باعث نگرانی هواداران استقلال شده است.

مشاور مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که میزان بدهی چقدر است، گفت: عدد با نرخ فعلی 120 میلیارد تومان است. مقدار کمی داریم. ما با هم تناقضی نداشتیم. به روز بستگی دارد. ما باید پول را به یورو بدهیم و قیمت متفاوت خواهد بود. برای استراماچونی باید 1.8 میلیون یورو و پول شباب الاهلی و پادوانی را بدهیم.