باشگاه اسکالونی رویای مربیگری را دارد

لیونل اسکالونی نمی خواهد همیشه در سطح ملی مربیگری کند و دوست دارد در آینده یک تیم باشگاهی را رهبری کند.

باشگاه اسکالونی رویای مربیگری را دارد

به گزارش “ورش سه”، لیونل اسکالونی سرمربیگری تیم ملی آرژانتین را آغاز کرد. او برای مدت کوتاهی دستیار خورخه سامپائولی در سویا بود، پس از مدیریت تیم زیر 20 سال آرژانتین به عنوان سرمربی موقت تیم بزرگسالان انتخاب شد و سپس قراردادش دائمی شد. اسکالونی توانست در کمتر از 600 روز آرژانتین را قهرمان کوپا آمریکا 2021 و جام جهانی 2022 کند. او این روزها در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قراردادش است.

1797187

اسکالونی این را در حالی بیان کرد که عنوان مربی قهرمان جهان را در اختیار داشت. او درباره قهرمانی با آرژانتین در لیگ گفت:وی ادامه داد: مهر ماه برای بسیاری از بازیکنان ملی سخت و فشرده بود و من فکر می کردم آنها خسته به اردوی تیم ملی می آیند اما برعکس بود، همه تیم با انگیزه بودند و هدف دیگری جز صعود به فینال نداشتیم. و قهرمان لیگ شویم.” ما شروع بسیار بدی مقابل عربستان داشتیم، اما تیم تمرکز خود را از دست نداد و در نهایت به آنچه شایسته بودیم رسیدیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اسکالونی در مصاحبه جدید خود گفت که دوست دارد هدایت کدام باشگاه را بر عهده بگیرد“قطعاً دپورتیوو لاکرونیا. من هشت سال برای این باشگاه بازی کردم و واقعاً می خواهم روزی مربی دپور شوم. پس از اثبات خودم در دپور، قطعاً این شانس را خواهم داشت که هدایت باشگاه های بزرگتری را نیز بر عهده بگیرم.”


سرویس خبر شماره: 1868004
12 فوریه 1401 در 03:02 ب.ظ
5.2K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

دپورتیوو لاکرونیا؛