باشگاه: اشتباه یوونتوس و بایرن را تکرار نمی کنیم

“آنها در لیگ هفتم هستند، اما نتایج بسیار خوبی گرفتند. آنها بایرن را شکست دادند، آنها والنسیا را شکست دادند. اسپانیا نیز لیگ بسیار رقابتی است. آنها نشان می دهند که برای هر نتیجه برنامه دارند، خواه 1-0 یا بیشتر یا بیشتر باشد. زمان هایی در بازی فردا شب وجود دارد که حوصله ما سر خواهد رفت اما نیازی نیست عصبی باشیم. در عین حال می توانیم ویارئال را هم خسته کنیم.”

پیشرفت لیورپول در ماه ها و هفته های اخیر: “فکر می کنم لحظه ای که همه چیز تغییر کرد، زمانی بود که از تعطیلات کرونا پس از چلسی برگشتیم. در آن زمان در خانه مقابل برنتفورد بازی می کردیم. ما 14 امتیاز عقب بودیم و دو بازی عقب بودیم. جلو بودیم. از ما، آن موقع بود که تصمیم گرفتیم تلاش کنیم، جاه طلبی های بزرگی داریم، مهمترین چیز این است که به لیگ قهرمانان برویم، این یک لحظه عالی است و ما آن را دو بازی پیش انجام دادیم. برای ما یک فینال باشد. هر بازی یک فینال است. “



مجله اخبار فوتبال خارجی

ویارئال برای این رقابت ساخته شد. راستش را بخواهید، یوونتوس و بایرن ممکن است آنها را دست کم گرفته باشند، این اتفاق برای ما نخواهد افتاد. آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند که می خواهند آن را در تاریخ بنویسند. ما اینجا هستیم زیرا به نتایجی که نیاز داشتیم رسیدیم. ما 100 درصد روی ویارئال متمرکز هستیم. حضور در نیمه نهایی بسیار خاص است. بسیاری از مربیان و بازیکنان سعی می کنند در این شرایط قرار بگیرند. باید قدر دانست. ما باید در مقابل بارسلونا در سال 2019 به عنوان مشاور عمل کنیم.

یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل ویارئال گفت: “او یک مربی وسواسی است که برای موقعیت های مختلف در یک بازی آماده می شود. آنها روش های مختلفی برای تحت فشار قرار دادن حریف و واکنش به نتایج مختلف دارند. او یک مربی است.” کاری شگفت انگیز در مقیاس جهانی انجام دادیم، ما آنها را به خوبی تجزیه و تحلیل کردیم، من برای چیزها و ویارئال احترام زیادی قائل بودم، اما آنها را به درستی تماشا کردم و تحت تاثیر قرار گرفتم. این می تواند کار را برای ویارئال سخت کند و این چیزی است که ما می خواهیم در هر دو بازی انجام دهیم.


سرویس خبر شماره: 1821543 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 17:23 |
786 |

0نظرات

من تحت تاثیر ویارئال قرار گرفتم.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول هشدار داده است که تیمش مقابل ویارئال کار سختی خواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول که این روزها در بهترین فرم قرار دارد، فردا شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ویارئال است. شاگردان یورگن کلوپ می دانند که در برابر ویارئال، صدرنشین، اصلاً کار آسانی نخواهند داشت و بر اساس بازی های قبلی این تیم، نمی توانند تیم خود را دست کم بگیرند.