باشگاه: برای شهر متاسفم. رئال مستحق فینال بود

بازی دراماتیک رئال و سیتی:همه می خواستند تلویزیون را خاموش کنند که ناگهان قسمت دوم بازی شروع شد. من برای سیتی متاسفم و می دانم که شکست تلخی بود و پذیرش این شکست سخت است، اما فکر می کنم آنها از نظر روحی بهبود خواهند یافت. برای بازی مقابل نیوکاسل.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

یورگن کلوپ درباره دیدار حساس تیمش مقابل تاتنهام صحبت کرد“این یک آزمون مهم و سخت برای ما خواهد بود. به طور کلی، همه تیم ها سخت برای اهداف خود می جنگند، اما باید به این نکته نیز توجه داشت که تاتنهام نیز کیفیت بالایی دارد. تاتنهام در دفاع خوب عمل می کند و بازیکنانی در خود دارد. تیمی که می تواند در ضدحمله عالی باشد.” ما باید راه حلی برای این مشکل پیدا کنیم، اما در کل من مشتاقانه منتظر این دیدار هستم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول فردا شب در دیداری حساس از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان تاتنهام است. قرمزها همچنان تنها یک امتیاز از صدرنشین منچسترسیتی فاصله دارند و به امید کسب عنوان قهرمانی مقابل تاتنهام پیروز می شوند. در این بین شاگردان آنتونیو کونته باید با امتیاز آنفیلد را ترک کنند تا در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باقی بمانند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می گوید سرنوشت این تیم به رئال مادرید گره خورده است.


سرویس خبر شماره: 1822974 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 17:15 |
41,645 امتیاز خبر|

24نظرات

من دوست دارم رئال را ملاقات کنم

باشگاه ادامه دارد“هری کین را می بینید که بازیکن فوق العاده ای است. او دقیقاً ویژگی هایی دارد که تاتنهام می خواهد. تاتنهام تیمی است که با درک عالی فوتبال بازی می کند، بنابراین فکر می کنم برای ما سخت است که درهای خود را بسته نگه داریم. به طور کلی، ما باید به دنبال راهی برای کنترل ویژگی های مثبت حریف باشد.«هفته گذشته هم بازی بسیار سختی مقابل نیوکاسل داشتیم.

یورگن کلوپ همچنین درباره بازی مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد:وقتی تیم هایی مانند پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی را از لیگ قهرمانان حذف می کنید، به این معنی است که شایسته حضور در فینال هستید. یک بازی عالی خواهد بود. وقتی در سال 2018 در فینال مقابل رئال مادرید شکست خوردیم، دوست داشتم سال بعد فینال را با این تیم بازی کنیم، اما مقابل تاتنهام قرار گرفتیم. حالا باید دوباره با این تیم بازی کنیم و فکر می کنم سرنوشت ما به رئال گره خورده است.»