باشگاه: صلاح ناراحت است اما قوی برمی گردد


سرویس خبر شماره: 1817661 |
13 تیر 1401 11:49 |
487 |

0نظرات

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از خروج مصر از جام جهانی، سعی کرد محمد صلاح را دلداری دهد.

کلوپ در واکنش به اتفاقی که برای صلاح افتاد که بعد از بازی با سنگال بسیار ناراحت بود، گفت: این یک واکنش عادی از سوی صلاح است، اما او مهارتی برای غمگین ماندن ندارد. همه ما گاهی اوقات در چنین موقعیت هایی قرار می گیریم، اما او واقعاً چنین توانایی را ندارد.
سرمربی آلمانی با اشاره به روحیه خوب این بازیکن برای عبور از شرایط سخت افزود: او خوشحال نیست، اما وقتی به تمرینات لیورپول برمی گردد، انگار همه چیز خوب است و باید دقیقاً همین طور باشد.
محمد صلاح امیدوار بود با تیم ملی مصر به دومین جام جهانی پیاپی برسد اما حالا باید تابستان تابستان دیگر هم تیمی هایش در لیورپول را تماشا کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی مصر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف سنگال رفت و با قبول شکست مقابل این تیم از جواز حضور در این رقابت ها بازماند.
دو تیم در وقت قانونی به تساوی رسیدند و بازی در ضربات پنالتی به پایان رسید، محمد صلاح اولین ضربه را به تیم ملی کشورش وارد کرد و از دست دادن آن کار را برای شاگردان کارلوس کی روش سخت کرد و در نهایت در سنگال بود که او. موفق به کسب جواز حضور در جام جهانی شد.
این دومین شکست مصر مقابل سنگال در کمتر از دو ماه در ضربات پنالتی بود. آنها همچنین در فینال جام ملت های آفریقا در ماه فوریه مغلوب سنگال شدند تا نایب قهرمان شوند.