باشگاه فولاد: یحیی درمانده بود و به همه ما توهین کرد!


سرویس خبر شماره: 1867124
07 فوریه 1401 ساعت 11:50 ب.ظ
43.8K |

44نقطه نظر

صد نفر از سرداران پرسپولیس پشت دیوارها پنهان شده بودند

* فولاد امروز در یک مسابقه فوتبال پیروز شد
تیم فوتبال خوزستان امروز مقابل پرسپولیس “فوتبال” را شکست داد. آنها سعی کردند بازی فنی فولاد و برخی اشتباهات و عملکرد پرسپولیس را پشت بهانه های ساختگی پنهان کنند.

* آدرس سرمربی پرسپولیس برای هواداران آشنا بود
دقایقی پس از توهین به فولاد خوزستان، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری نتوانست عصبانیت خود را از باخت پنهان کند و حرف های نسبتاً آشنایی برای فوتبالدوستان ایرانی زد. صحبت هایی که او ایراد کرد بلافاصله اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان را به یاد هواداران فوتبال انداخت که بیش از 60 هزار تماشاگر انواع فحاشی ها را به جواد نکونام و مهدی هاشمی نسبت دادند. آنها حتی به بازیکنان سابق خود هم رحم نکردند و به دو بازیکن محترم و مودب فولاد یعنی مهدی شیری و احسان پهلوان توهین کردند.

* گناه ما شکست پرسپولیس بود
ظاهرا تقصیر فولاد این است که امروز پرسپولیس را بردند و یکی از مهم ترین بازی های فصل را به سود خود تمام کردند. اگر می باختیم قطعا فولاد بهترین تیم دنیا می شد و مدنی فر بهترین داور روی زمین! متاسفانه بعد از جلسه امروز شاهد انواع بی اخلاقی ها و توهین ها بوده ایم.

متن این اطلاعیه با عنوان «واکنش باشگاه فولاد خوزستان به بی احترامی بازیکنان پرسپولیس» آغاز شده و در مقدمه آن آمده است: «فولاد خوزستان موفق شد در دیداری برتر پرسپولیس را در ورزشگاه شهدای فولاد شکست دهد.

* از بازی ثابت و بدون خطای فولاد صحبت کنیم
فوتبال روشن و روشن است. در مورد فوتبال نمی توان دروغ گفت. بیایید امشب در مورد مسائل فنی صحبت کنیم. درباره شکست در زمین فوتبال. درباره بازی ثابت و کم خطای فوتبالیست های خوزستانی که بار دیگر بهترین بودن خود را ثابت کردند. از طرفداران فولاد که مظلوم ترین هستند صحبت کنیم. بدون شک امروز نتیجه متفاوتی با آنها به دست خواهد آمد.

* پنالتی ناگهانی با تراکتور را یادآوری می کنیم
برای آنهایی که حافظه بدی دارند، 10 اکتبر 1401 را به یادشان می آوریم تا مجازات غافلگیرکننده ای را که مقابل تراکتور دریافت کردند، به یاد بیاورند!

* از سرمربی پرسپولیس شکایت خواهیم کرد
در پایان باشگاه فولاد خوزستان شکایتی را به کمیته اخلاق و سایر مراجع قضایی فدراسیون ارسال می کند تا سرمربی پرسپولیس به توهین ها و اتهاماتی که به کادرفنی، بازیکنان و همچنین وارد شده پاسخ دهد. هوادار پر و پا قرص باشگاه فولاد خوزستان.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* حضور چند هوادار پیراهن عثمان را انجام دادند
پرسپولیس امروز در حضور چند تماشاگر پیراهن عثمان را بر تن کرد و فراموش نکنیم که بیش از 100 نفر از لیدرهای این تیم به بهانه نقاشی موزاییکی وارد ورزشگاه شدند و پشت دیوارهای بتونی پنهان شدند و در فرصتی مناسب گلوی خود را بریدند.

* صحبت های گل محمدی نشان داد که او مستاصل و درمانده است
سرمربی محترم باشگاه پرسپولیس که همیشه مورد احترام تیم فولاد و هوادارانش بوده است، در کمال ناباوری پس از سوت پایان بازی از جملاتی استفاده کرد که نشان می داد کاملا مستاصل و درمانده است. در حالی که راه می رفت با توهین مستقیم به مردم خوزستان، همه بازیکنان، مربیان و تیم فولاد در مقابل بازیکنان فولاد قرار گرفت و نشان داد که مردم را نمی توان از روی قیافه قضاوت کرد!

باشگاه فولاد با انتشار اطلاعیه ای طولانی به اظهارات یحیی گل محمدی واکنش نشان داد.

باشگاه فولاد: یحیی درمانده بود و به همه ما توهین کرد!

* پرسپولیس شروع به انجام کارهای مفرح کرد
در فوتبال برد و باخت وجود دارد، اما مشکل اینجاست که بعضی ها اعتقادی به باخت ندارند و کارهای خنده دار انجام می دهند. درست مثل رفتار اهالی پرسپولیس در عصر امروز. به محض اطلاع از خروج فولادی ها از ورزشگاه، زمین را خالی دیدند، به همین دلیل چند بازیکن را که پشت درب رختکن صف کشیده بودند یکی یکی فرستادند و باخت را پشت حرف هایشان پنهان کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از صحبت های یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار با فولاد، انتظار می رفت که تیم خوزستانی نیز به این موضوع واکنش نشان دهد. پس از واکنش بازیکنان، مربیان و کادر مدیریتی این باشگاه به اظهارات سرمربی پرسپولیس، اکنون این باشگاه بیانیه ای رسمی در این خصوص منتشر کرده است.