باشگاه: فینال هنوز قطعی نشده است

یورگن کلوپ گفت: بازی درخشانی بود. حرکات بازیکنان ویارئال را متوقف کردیم و این برنامه به دلیل تهدیدات این تیم روی ضد حملات بود. در این بازی لحظات خوبی خلق کردیم و در نیمه دوم موقعیت های خود را تبدیل به گل کردیم. دو گلی که زدیم فوق العاده بود. همیشه در فوتبال اینطور بوده و باید به شیوه دفاع تیم حریف احترام گذاشت.


سرویس خبر شماره: 1821824 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 08:16 |
1,574 امتیاز خبر|

0نظرات

ما به تلاش خود ادامه دادیم.

الان فقط نیمی از مبارزه ما با ویارئال تمام شده است و دیگر خبری از آن نیست، اما وضعیت نسبت به قبل از بازی امشب بهتر شده است. هنوز چیزی تمام نشده است، یک بازی خانگی دیگر وجود دارد و فکر می کنم مورنو در بازی بعدی به ترکیب ثابت ویارئال اضافه شود. ما واقعا خوب بازی کردیم. وقتی در سال 2018 به رم بازگشتیم، در بازی اول فکر نمی کردیم همه چیز تمام شده باشد.

سادیو مانه یک بازیکن در سطح جهانی برای لیورپول است. او در سال 2016 در بازی مقابل آرسنال در سمت راست بازی کرد و یک گل تماشایی به ثمر رساند. مانه بازیکن بزرگی است و البته من بازی روبرتو فیرمینو و دیگو جوتا در خط حمله را دوست دارم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد تیمش مقابل ویارئال خوشحال است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در نیمه اول نتوانست گل های خود مقابل ویارئال را تبدیل به گل کند اما در نیمه دوم همه چیز به سود آنها پیش رفت و در نهایت شاگردان مرسی در خانه با دو گل پیروز شدند. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد که صعود آنها هنوز قطعی نشده و بازی برگشت در ویارئال باقی مانده است.

آنها در دور قبل بارسلونا را شکست داده بودند. یک لحظه به این دیدار فکر نکردم، ما تیم متفاوتی هستیم و باید ادامه دهیم. بلوغ نیز بخشی از سبک بازی لیورپول است و البته باید باشد. چالش اصلی ما این بود که تا حد امکان سخت به نظر برسید. گاهی اوقات فکر می کنید روز شما نیست، اما ما تلاش می کنیم و تلاش می کنیم و تیم ما اینطور فکر می کند. پس تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته است.