باشگاه مس: ساپینتو بدترین کار را انجام داد

مدیر رسانه ای تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری از رفتار ساپینتو نسبت به نیمکت تیمش انتقاد کرد.

باشگاه مس: ساپینتو بدترین کار را انجام داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار مس کرمان و استقلال تهران یکی از دیدارهای جذاب و قابل توجه هفته هجدهم لیگ برتر بود که البته در دقایق پایانی این بازی با جنجال همراه شد. با اتفاقاتی که بین نیمکت نشینان دو تیم رخ داد و به همین دلیل بار دیگر در کرمان ساپینتو نتوانست تا پایان تیمش را از کنار زمین هدایت کند. البته این اخراج شبیه بازی مقابل گل گهر در وقت اضافه بود و اعضای تیم فوتبال کرمان دلیل آن را رفتار نامناسب سرمربی اسپانیایی تیمشان می دانند که باعث حمله عمار پاکزاد به این مربی شد -لیدر پرتغالی استقلال. . .
بعد از این بازی به دلیل جنجال هایی که در کنار زمین پیش آمد هیچ یک از مربیان مس کرمان حاضر به حضور در نشست خبری نشدند و سعید قرایی مدیر رسانه ای نماینده کرمان بود که به اتاق آمد و از ساپینتو انتقاد کرد. . رفتار – اخلاق. دلیل این امر به قول قرایی ناراحتی سرمربی مس از پخش نادرست صحبت هایش است که باعث شد سایر مربیان تیمش از حضور در کنفرانس منع شوند.
مشروح مداخله مدیر رسانه مس کرمان که در نشست خبری حدود سه دقیقه انجام شد را در ادامه می خوانید:
سعید قرایی در ابتدا گفت: “من برای طرح دو سوال پیش شما آمده ام. یکی در مورد اتفاقات مسابقه و پیام آقای حسین خانی. در مورد اتفاقات بازی جای تاسف زیادی وجود دارد. شخصی که از فوتبال اروپا می آوریم، قصد ماست. این است که علاوه بر هزینه فنی از او چیزهای زیادی یاد بگیری.شما وقتی تیمش جلو است به نیمکت حریف توهین نمی کند.این مورد در پایین ترین سطح فوتبال دنیا اتفاق نمی افتد. وقتی یک مدیر تیم پس از گل سوم تیمش در جلوی زمین چنین کارهایی را انجام می دهد. این هم بدون دلیل.”
وی با اشاره به رفتار ساپینتو ادامه داد: “ما یک بر صفر جلو افتادیم و سه گل زدیم؛ اما هیچ اتفاقی نیفتاد. اما ایشان بعد از گل سوم تیمش برگشت و با بدترین و زشت ترین فحاشی ها به ما توهین کرد که در دقایق پایانی تنش ایجاد کرد. چرا یک مربی باید این کار را انجام دهد. خودش؟!آیا به اندازه کافی احساس امنیت می کند که از عهده چنین چیزهایی بربیاید؟یا به تیم بزرگی تکیه می کند که این کار را با تیم های شهرستان انجام دهد.امیدوارم بعد از این بازی هیچکس به خود اجازه ندهید که به همکاران و مربیان حریف توهین کند. ما از این بابت بسیار متاسفیم و این مایه شرمساری برای فوتبال ایران است.”
قرایی در قسمت دوم صحبت های خود به پیام سرمربی و دلیل غیبت مربیان تیم ها پرداخت: «آقای حسینخانی فکر می‌کند بازی قبلی صحبت‌هایشان به درستی ابلاغ نشده و مدبرانه ارائه شده است. آنها از این موضوع ناراحت بودند. فکر می‌کردند این موضوع ممکن است مانع از بازگشت او به کنفرانس شود. او فکر می‌کند اظهاراتش سانسور شده است. البته در صورت روشن شدن این ماجرا اگر صلاح بدانند می آیند تا توضیح بدهند.بنابراین به نمایندگی از همه اعضای تیم از شما تشکر و قدردانی می کنم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868243
13 فوریه 1401 در 8:01 ب.ظ
71.7 هزار |

44نقطه نظر

تا زمانی که سانسور نشود، حسینخانی به جلسه نمی آید.