باشگاه ملوان: بازی مقابل پرسپولیس برگزار نمی شود

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای که پیشتر در خصوص تکذیب خبر عدم انجام بازی داده بود، اعلام کرد: برنامه ریزی برای برگزاری یک بازی خداحافظی مناسب در تجلیل از سیدجلال حسینی در دست اقدام است. اگرچه سیدجلال حسینی آنقدر بزرگ است که بهتر است بازی خداحافظی او مقابل یک تیم بزرگ خارجی انجام می شد، اما به دلیل کمبود وقت و بازی های پیش رو لیگ برتر این امکان فراهم نشد.
بازی تدارکاتی مقابل ملوان روز 23 مرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و شایعه لغو این دیدار کذب است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1835579
05 اوت 1401 در 18:43 |
4.3K امتیاز خبر|

13نقطه نظر

با گلایه شدید از بیانیه باشگاه پرسپولیس

باشگاه دریایی بندرانزلی با گلایه به اظهارات باشگاه پرسپولیس در خصوص برگزاری بازی خداحافظی واکنش نشان داد.

در حالی که ساعاتی پیش باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای غیرحرفه ای با توصیفی عجیب مدعی شد که سیدجلال حسینی لیاقت بازی با تیم معروف را داشت اما در نهایت این بازی را درست کردند! اتفاقی که منجر به تصمیم قاطع باشگاه دریایی بندر انزلی نیز شد تا در اطلاعیه ای رسمی عدم برگزاری این دیدار را اعلام کند.

در اطلاعیه باشگاه دریایی بندرانزلی آمده است: با توجه به نظر غیرحرفه ای و بی احترامی باشگاه پرسپولیس تهران در صفحه رسمی این باشگاه در خصوص بازی دوستانه با تیم دریایی بندرانزلی، باشگاه دریایی ضمن احترام به هواداران پرسپولیس اعلام می کند. باشگاه به احترام هواداران برای محافظت از خود و باشگاه در برابر ملوانان از این بازی دوستانه کناره گیری کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که مدت هاست شایعه عدم برگزاری دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی مطرح شده بود، حالا این خبر توسط باشگاه ملوان تایید شده است.