باشگاه ها تا ژانویه برای مجوز حرفه ای فرصت دارند


سرویس خبر شماره: 1835932
8 مرداد 1401 @ 17:28 |
1.2 هزار |

2نقطه نظر

مدیر صدور مجوز اعلام کرد؛

اکنون باشگاه های مختلف فوتبال ایران برای دریافت مجوز حرفه ای اقدام کرده اند و به همین دلیل فدراسیون فوتبال نیز پیگیر تکمیل مدارک باشگاهی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته نگرانی های زیادی را برای آینده نمایندگان ایران در این مسابقات ایجاد کرده است. مهمترین نکته تکمیل مدارک و دریافت مجوز حرفه ای از باشگاه هاست.

مصطفی زارعی، مدیرکل مجوز باشگاه ها در این خصوص گفت: در پی نگرانی برخی باشگاه ها و کارشناسان فوتبال مبنی بر آغاز پروسه صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه های ایرانی، باید بگویم با توجه به تغییر برنامه زمان بندی لیگ قهرمانان آسیا و عدم برگزاری این لیگ در سال 2022، برنامه پروسه صدور مجوز حرفه ای نیز تغییر کرده است.

مدیر صدور مجوز باشگاه ها اعلام کرد که مدیران باشگاه ها تا دی ماه فرصت دارند مدارک خود را تکمیل کنند.

زارعی درباره رفع تعلیق مجوز حرفه ای گفت: فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است تا با ارسال مدارک لازم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعلیق مجوز حرفه ای را رفع کند و در این زمینه اقدامات مربوطه را دنبال می کنیم. . ، که نیاز به اطلاع رسانی دارد. نیز اجرا خواهد شد.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: فرآیند صدور مجوز حرفه ای از دی ماه هر سال آغاز می شود و باشگاه ها باید تا تاریخ مذکور اقدامات لازم را در این بخش انجام دهند.