باشگاه پرسپولیس: آماده مذاکره با ذوب آهن هستیم


سرویس خبر شماره: 1837767
20 اوت 1401 @ 8:20 ب.ظ
7.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

سرپرست امور حقوقی باشگاه پرسپولیس از آمادگی این باشگاه برای مذاکره با ذوب آهن خبر داد.

در نتیجه با توجه به اعلام شکایت ذوب آهن از پرسپولیس در صورت استفاده از اسدبیگی در بازی رودررو باید منتظر ماند و دید که آیا یحیی گل محمدی از این بازیکن در بازی روز شنبه استفاده خواهد کرد یا خیر؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پایان گفت: ما خود را برای مذاکره اعلام می کنیم.

حسین دوام سرپرست امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره گفت: اقدام باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن مورد نظر بر اساس مقررات بوده است. ما بررسی های معمول را انجام دادیم و بازیکن به وضوح نشان داد که با هیچ تیمی قرارداد نبسته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن، سوال سینا اسدبیگی همچنان جنجال به دنبال دارد و امروز در گفت و گوی خود با “مدیرعامل باشگاه مجله اخبار فوتبال ذوب آهن درباره وضعیت این باشگاه صحبت کرد.” اقدامات قانونی انجام شده و همچنین خاطرنشان کرد که پرسپولیس به نامه های ذوب آهن پاسخی نداده است تا مشکل به صورت مسالمت آمیز حل نشود.

وی افزود: با این شرایط با بازیکن قرارداد بستیم و طبق قوانین عمل کردیم و هیچ تخلفی صورت نگرفت.

دوام درباره احتمال مذاکره با ذوب آهن توضیح داد: احتمالا باشگاه ذوب آهن برای خودش حقی دارد و این صحبت ها از سوی مدیرعامل محترم این باشگاه بوده است. به نظر من این موضوع با جلسه و مذاکره قابل بررسی است تا تصمیم لازم گرفته شود.