باشگاه پرسپولیس به دنبال حل یک مشکل بزرگ است/ درویش در کنار برونکو!

مدیرعامل پرسپولیس به خوبی می داند که اگر برانکو دوباره پیگیر مطالباتش به صورت قانونی باشد چاره ای جز مقابله با او و پاسخ پیرمرد کروات مورد ستایش هواداران این تیم ندارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال این سوال باعث واکنش برانکو ایوانکوویچ شد تا باشگاه را به شکایت برای پرداخت حدود 13 میلیارد تومان از بدهی مالیاتی خود تهدید کند.

برانکو که چهار فصل حضورش در پرسپولیس را با سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر رقم زده بود، طبق بندهای قرارداد این باشگاه را موظف به پرداخت مالیات خود کرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با علم به محبوبیت برانکو ایوانکوویچ تمایلی به درگیری با این سرمربی ندارد. وی قصد دارد پس از دیدار با مسئولان سازمان امور مالیاتی، آنها را مجبور به پرداخت بدهی تسویه مالیات در این حوزه کند.

با وجود اینکه سه سال از جدایی برانکو ایوانکوویچ می گذرد، باشگاه پرسپولیس همچنان موفق به تسویه مالیات مربوط به این سرمربی کروات نشده است.

اما سران باشگاه از علی اکبر طاهری گرفته تا حمیدرضا گرشاسبی، ایرج عرب، محمدحسن انصاری فرد، مهدی رسول پناه، جعفر سمیعی و رضا درویش این مبلغ سنگین را پرداخت نکردند تا این موضوع مورد تهدید سرمربی قرار گرفت. کروات های عزیز