باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بیرانوند محکوم می شود!


سرویس خبر شماره: 2051613
9 جولای 1403 در 11:48 ق.ظ |
1.4K |

4نقطه نظر

او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد

هومن هدایتی توضیحاتی در خصوص پرونده علیرضا بیرانوند ارائه کرد.

باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بیرانوند محکوم می شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هومان هدایتی که روز گذشته به عنوان معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس منصوب شد، امروز در جمع خبرنگاران در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد از همکاران بزرگترم و معلم عزیزم تشکر کنم. آقایان دوام و احسان حیدری شهباز که از هر دوی آنها یاد گرفتم و در هر دو دوره عضو حقوقی باشگاه بودم و از هر دو تشکر می کنم. امیدوارم در این راه به ما کمک کنند. حتما از کمک آنها استفاده خواهم کرد و از اعتماد باشگاه پرافتخار پرسپولیس و همچنین آقای درویش و همکارانشان تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی برای باشگاه و تیم پرسپولیس کسب کنیم.

وی درباره شرایط علیرضا بیرانوند توضیح داد: هیئت مدیره محترم باشگاه پیگیر این موضوع بوده و در دستور کار باشگاه قرار گرفته است. دادخواستی هم در کمیته تعیین وضعیت ثبت شد و 10 روز به آقای بیرانوند اخطار دادند و 4-5 روز از آن ابلاغ می گذرد. ما انتظار داریم که کمیته در صورت صلاحدید حضوری تشکیل جلسه دهد، در غیر این صورت می توانند بدون جلسه حضوری تصمیم بگیرند. مطمئنم باشگاه پرسپولیس به عنوان ذینفع قانونی و فوتبالی شناخته می شود.

هدایتی درباره مفاد این احضاریه گفت: روند کار به این صورت است که وقتی باشگاه پرسپولیس از کمیسیون تعیین وضعیت درخواست می کند، همان درخواست را مستقیماً برای شاکی ارسال می کند و او 10 روز فرصت دارد تا پاسخ دهد. این اتفاق افتاده است و باید در روزهای آینده پاسخ دهند. در تمامی موارد کمیسیون تعیین وضعیت تصمیم گیری خواهد کرد. آقای بیرانوند 5 تا 6 روز دیگر فرصت پاسخگویی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند فصل آینده در پرسپولیس حضور نخواهد داشت؟ آقای بیرانوند یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و وضعیت ایشان توسط هیات مدیره و مدیرعامل محترم مشخص می شود اما از نظر قراردادی بازیکن پرسپولیس است. درخواست باشگاه پرسپولیس این است که این فسخ غیرموجه است و آنها باید عضو باشگاه پرسپولیس باقی بمانند و نمی توانند عضو هیچ باشگاه دیگری باشند.

مردی فصل گذشته در باشگاه استقلال کار می کرد و این فصل به پرسپولیس آمد و بند فسخ قرارداد بیرانوند را اضافه کرد. هدایتی در پاسخ به این سوال گفت: اصلا اینطور نیست و هیچ وقت در باشگاه پرسپولیس چنین بحث هایی صورت نگرفته است. در باشگاه پرسپولیس با مدیرعامل، هیات مدیره و روابط عمومی در هیات مدیره باشگاه مصاحبه می شود و من فقط در مورد مسائل حقوقی صحبت می کنم اما این سوال اصلا صحت ندارد و شخصا تکذیب می کنم. من نمی دانم چگونه این خبر منتشر شد، اما این اتفاق نیفتاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بند فسخ به قرارداد بیرانوند اضافه نشده است؟ در قرارداد آقای بیرانوند بند فسخی وجود ندارد. در اصلاحیه نوشته شده است که در صورت عدم دریافت حقوق تا 15 روز می تواند قرارداد را فسخ کند. این یک شرط است و آقای بیرانوند و باشگاه با تمدید موافقت کرده و پرداخت را انجام داده اند.

مجله اخبار فوتبال داخلی