باصفا: دلیل عصبانیت کمالوند تعصب او بود

هافبک خیبر در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیسی که مقابل شما بازی کرد می تواند یکی از مدعیان لیگ برتر باشد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم خوبی دارد. به خصوص که او بازیکنان سطح بالایی را جذب کرده است. البته استقلال فصل گذشته با بازیکنان جوانی قهرمان لیگ برتر شد که نام بسیاری از آنها برای اولین بار بود. باید مسابقات شروع شود و ببینیم شرایط تیم ها چگونه است. در کل پرسپولیس مقابل ما فوتبال تهاجمی و فیزیکی بازی کرد. تیم ما از نظر مالکیت و موقعیت های گلزنی با آنها برابر بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایمان باصفا که سابقه بازی در تیم هایی مانند استقلال، آلومینیوم و ماشین سازی را در کارنامه دارد، در این فصل برای خیبر خرم آباد بازی خواهد کرد. لیگ برتر به سرحد آمادگی رسیده است چون آنها دوره آماده سازی زودتر از ما داشتند. ما 30-20 درصد از آنها عقب هستیم اما در بازی با آلومینیوم و پرسپولیس به گونه ای عمل کردیم که مشخص نبود آنها در لیگ برتر هستند و ما در لیگ 1 هستیم.

هافبک خیبر خرم آباد معتقد است تیمش مقابل پرسپولیس طوری کار کرد که شبیه تیم های لیگ یک نبود.

وی درباره روند آماده سازی تیمش افزود: تیم ما با توجه به کادرفنی و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم تنها به دنبال نتیجه در فصل جدید است. ما شرایط خوبی داریم و یک بازی با فشار بالا مقابل پرسپولیس انجام دادیم. اردوی کردها و دو بازی دوستانه سنگین برای ما بسیار مفید خواهد بود.

عصبانیت کمالوند از داور یکی از حواشی بازی دوستانه پرسپولیس و خیبر بود و دلیل آن را به صراحت اینگونه بیان کرد: نه، عصبانی نبود. آقای کمالوند هرجا که باشد نسبت به بازیکنانش تعصب دارد. از آنجایی که بازی دوستانه بود، داور و بازیکنان باید رعایت می کردند تا کسی فصل را به دلیل خطاهای جدی از دست ندهد. ما آن را دنبال کردیم، اما داور لحن متفاوتی با ما داشت. آقای کمالوند به دلیل تعصبی که به بازیکنانش داشت به داور تذکر داد که با تمام بازیکنان حاضر در زمین به عنوان الگو رفتار کند.

وی در پایان در پاسخ به اینکه خیبر با حضور چند بازیکن لیگ برتری می تواند یکی از مدعیان صعود به لیگ یک باشد، گفت: کاری به لیگ برتر بودن بازیکنان نداریم. و لیگ یک، تیم ما از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل شده است.” در تیمی که داریم احساس خوبی دارم. تمام تلاش خود را می کنیم تا خرم آبادی ها را در پایان فصل خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837262
آگوست 17, 1401 @ 1:36 PM
8.3K |

6نقطه نظر

استقلال با جوانان گمنام قهرمان لیگ شد;