باورم نمی شد قائدی و محبی از مرز گذشتند! / کی روش باید مسئولیت عبور از تیم استقلالی را بر عهده بگیرد / ساپینتو می تواند دو بازیکن دیگر استقلال را به تیم ملی تبدیل کند.

… ظاهرا گفته می شد کسانی که با تیم ملی به اتریش می روند در نهایت به قطر می روند؟

متاسفانه شرایط کشورمان طوری شده که گاهی باید با هر کشوری که به ما وقت می دهد بازی کنیم، هرچند اروگوئه و سنگال دو تیم بسیار خوبی هستند.

باورم نمی شد قائدی و محبی از مرز گذشتند!  / چه کسی باید پاسخگوی عبور استقلالی ها باشد / ساپینتو می تواند دو استقلالی دیگر را تیم ملی کند

بازی اروگوئه و سنگال را چگونه پیش بینی می کنید؟

انتظار داشتید سه بازیکن ملی پوش استقلال صف آرایی کنند؟

در مورد بازی بعدی استقلال و شرایط این تیم حرفی داری؟

علیرضا اکبرپور، بازیکن سابق استقلال در گفتگو با خبر اسپورته در مورد بازیکن ملی پوش استقلال و دیگر مسائل مربوط به این باشگاه اظهاراتی را بیان کرد.

هرچه استقلال در لیگ برتر بهتر بازی کند بازیکنان او بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و هر چه وضعیت استقلال بدتر باشد قطعا بازیکنان این تیم از چشم سرمربی تیم ملی سقوط خواهند کرد. استقلال در آخرین بازی مقابل نساجی عملکرد فوق العاده ای داشت و شاهد بودیم که ساپینتو با ترکیب هجومی خوب تیم را به زمین فرستاد و در نهایت با یک بازی هجومی خوب پیروز شدیم. به نظر من محبی و قیدی بهتر از یک رشته بازیکن سابق تیم ملی هستند.

فرصت خوبی برای استقلال فراهم شد تا در تعطیلات نقاط ضعف خود را اصلاح کند. البته ترکیب قیدی و محبی هم به استقلال کمک می کند تا تمریناتش را با بازیکنان بیشتری سپری کند. ما نباید از بالای جدول دور باشیم. حریف بعدی ما گل گهر تیم محکمی است و اگر بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم به همه نشان خواهیم داد که حرف های زیادی برای گفتن داریم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نگفتی ساپینتو چگونه می تواند به بازیکنانش کمک کند؟

اصولاً تیم برنده معمولا نفرات بیشتری در تیم ملی دارد. چون بازیکنانش باید بهتر از بقیه می‌بودند، توانست قهرمان لیگ شود. محبی البته از خارج از کشور به ایران برگشت و لژیونر نبود، اما قائدی واقعا بازیکن تاثیرگذاری است که وقتی وارد زمین می شود می تواند نتیجه را عوض کند. باید دید در اردوهای بعدی قیدی و محبی دوباره فرصت حضور در تیم ملی را خواهند داشت یا خیر.

من اینطور فکر نمی کنم. قطعا تا آن زمان تغییراتی ایجاد خواهد شد. محبی و قیدی از بهترین ها هستند و هر دو می توانند به کی روش در جام جهانی کمک کنند. این بازیکنان در مقایسه با بازیکنانی که در تیم ملی جایگاه این بازیکنان را به خود اختصاص داده اند و از جام جهانی قبلی تا کنون مانده اند، شرایط بهتری دارند.

باورم نمی شد قائدی و محبی از مرز گذشتند!  / چه کسی باید پاسخگوی عبور استقلالی ها باشد / ساپینتو می تواند دو استقلالی دیگر را تیم ملی کند

ساپینتو گفت کی روش مربی اوست و سرمربی تیم ملی را در این زمینه به خوبی می شناسد. به نظر شما چگونه می تواند به شاگردانش کمک کند؟

باورم نمی شد قائدی و محبی از مرز گذشتند!  / چه کسی باید پاسخگوی عبور استقلالی ها باشد / ساپینتو می تواند دو استقلالی دیگر را تیم ملی کند

به نظر شما اروگوئه و سنگال شبیه سبک بازی سایر تیم های ایرانی در جام جهانی است؟

فکر می کردی مهدی قائدی صف آرایی کند؟

آنها قطعا باید تیم را در این وضعیت عالی نگه دارند. هر چه تیم استقلال آماده و جنگنده باشد، استقلالی ها نتایج خود را در رده بندی بیشتر خواهند دید و البته بازیکنان این تیم بیشتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. وقتی بازیکنان در باشگاه خوب هستند، طبیعی است که کادرفنی تیم ملی از آنها دعوت کند. البته باید گفت پیمان بابایی هم شایسته دعوت به اردوی تیم ملی بود و به نظرم می تواند در جام جهانی کمک کند.

اروگوئه فوتبال محکم و قدرتمندی بازی می کند که فکر می کنم شبیه انگلیس است. سنگال نیز یکی از بهترین تیم های آفریقایی است که در زمین نیز فوتبال قدرتمندی را به نمایش می گذارد. کادر فنی تیم ملی می تواند از این دو دیدار خوب نهایت استفاده را ببرد. در هر صورت اروگوئه و سنگال خیلی بهتر از بازی با تیم هایی مثل سوریه و لبنان هستند.

باورم نمی شد این دو نفر با هم دعوا کردند. به نظر من قائدی و محبی در این مدت از بهترین های لیگ و استقلال بودند. البته نظر سرمربی تیم ملی محترم است اما وقتی به این افراد امتیاز می دهد باید به نظر افکار عمومی پاسخ دهد. البته فکر نمی کنم این آخرین مرحله برای دعوت از بازیکنان به اردو باشد…