باور نکردنی: ایجنت رونالدو در بارسلونا مورد مذاکره قرار می گیرد!

درست زمانی که مندز به دلایلی که هنوز مشخص نیست به بارسلونا آمد، گاردین گزارش داد که تاد بوهلی مالک چلسی مجذوب ایده جذب کریستیانو رونالدو شده است و از آن زمان مذاکرات بیشتری با مندس داشته است که رویای آوردن فوق ستاره پرتغالی را به این باشگاه دارد. باشگاهی که استمفورد بریج را تسخیر کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شایعه جدایی رونالدو مدت هاست که در رسانه های سراسر جهان پخش می شود و با وجود اینکه منچستر به صراحت اعلام کرده است که به این بازیکن نیاز دارد، CR7 با دور زدن منچستر و غیبت از تمرین به فکر جدایی از شیاطین سرخ است. نشانه دیگری از جدایی اوست.

در حالی که کریستیانو رونالدو امروز اعلام کرد به دلیل مشکلات خانوادگی نمی تواند در تمرینات منچستریونایتد شرکت کند، یک خبرنگار پرتغالی خبر دیدن فوق ستاره پرتغالی را در مجموعه تمرینی تیم ملی اعلام کرد. وی در خبری اختصاصی به همراه ویدئویی از ورود رونالدو به اردوی تیم ملی پرتغال اعلام کرد که شاهد حضور کریستیانو در کمپ سلسائو لیسبون بوده است.


سرویس خبر شماره: 1832047
13 جولای 1401 @ 22:42
47.6 هزار امتیاز خبر|

40نقطه نظر

شایعه نقل و انتقالات قرن در اسپانیا

جرارد رومرو، روزنامه نگار معروف اسپانیایی با انتشار ویدئویی از ورود جورج مندز به اسپانیا مدعی شد که این ایجنت معروف مشتری خود را به بارسا پیشنهاد داده است!

خورخه مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو لحظاتی پیش وارد بارسلونا شد. اخبار عجیبی در این زمینه به گوش می رسد، شاید در کمپ جدید شاهد CR7 باشیم!

کریستیانو که به دلیل 9 فصل حضور در لوس بلانکوس و فتح 4 لیگ قهرمانان با رئال به اسطوره ای محبوب در مادرید تبدیل شد، حالا می تواند در یک انتقال عجیب، غیرمنتظره و باورنکردنی به رقیب و دشمن خونی سابق خود سفر کند!

رومرو دقایقی پیش گفت: مندز کریستیانو رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داد. خود این بازیکن بی صبرانه برای بازگشت به لیگ قهرمانان و لیگ اسپانیا صبر می کند اما تا به اینجا ژاوی بازیکن پرتغالی را رد کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اخبار و شایعات پیرامون کریستیانو رونالدو روز به روز در حال افزایش است. به نظر می رسد فوق ستاره پرتغالی تمایلی به ماندن در منچستر ندارد و از تیم های مختلفی به عنوان علاقه مند به او یاد می شود: چلسی، رم، رئال مادرید، پاریس و … اما یک نام عجیب ترین آنهاست: بارسلونا!

ژرژ مندز، سرمربی فوق ستاره پرتغالی که علاقه زیادی به نقل و انتقالات احساسی موکلش دارد، در چند روز گذشته با مدیران چلسی مذاکره کرده بود اما امشب در سفری غیرمنتظره راهی بارسلونا شد.