باویه: مهدوی کیا نگاه ما را به فوتبال عوض کرده است

ملی پوشان فولاد خوزستان می گویند تیم امید در هر تورنمنت برای قهرمانی شرکت می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا باویه هافبک فولاد که بیشتر برای تیمش در جام حذفی حضور داشت و 4 بازی لیگ برتر انجام داد جزو دعوت شدگان به اردوی تیم امید است، درباره شرایط این تیم گفت: اردوی ما از 29 فروردین ماه بود. تا 25 و فکر می کنم اردوی بعدی اوایل خرداد است که به مسابقات ما مرتبط می شود.
وی درباره بازی تدارکاتی با گل گهر سیرجان و اینکه اولین شکست تیم ملی در سه بازی دوستانه گذشته بود، ادامه داد: در ورزشگاه آزادی با گل گهر بازی کردیم. تیم گل گهر خیلی بهتر بود چون وقتی با نساجی و پرسپولیس بازی کردیم در مسابقات نبودند اما گل گهر آمادگی بیشتری داشت و تیم ما کامل نبود چون بچه های سپاهان و هم تیمی های من برای مسابقات آسیایی به فولاد رفتند. اما خدا را شکر باز هم بازی خوبی بود و اگر در موقعیت ها دقت بیشتری می کردیم می توانستیم برنده شویم.
ما باید راه خود را طی کنیم زیرا بعداً به المپیک مرتبط می شود و این مسابقات می تواند برای آمادگی خیلی خوب باشد و برای ما یک نوع چالش است که آقای مهدی بازیکنان را ارزیابی کند و هم تیمی هایش بدانند. از نظر فنی همدیگه هر مسابقه ای که باشه ما برنده میشیم و باید ببینم خدا چی میخواد؟
هافبک ملی پوش فولاد نظر خود را درباره عملکرد این تیم در آسیا اینگونه بیان کرد: تیم ما خدا را شکر با آقای جواد روزهای خوبی را سپری می کند و در نیم فصل دوم خارج از لیگ و در آسیا نتایج خوبی گرفته ایم. انشاالله ادامه بدیم تا از گروهمون خارج بشیم.
باویه در خصوص تجربه همکاری با مهدوی کیا افزود: همکاری با آقایان مهدی و جواد تجربه بسیار ویژه ای است زیرا هر دو از اسطوره های خوب این کشور هستند. آقای مهدوی کیا از نظر دانش فوتبالی پیشرفت می کند چون در نهایت در آلمان آموزش دید و توانست کمک زیادی به ما کند و از زمانی که با او کار کردیم نگاهمان به فوتبال خیلی تغییر کرد. از مردم هم می خواهم برای موفقیت تیم ملی امید دعا کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1820094 |
28 فروردين 1401 ساعت 13:41 |
63 امتیاز خبر|

0نظرات

کار با این دو مربی بسیار خاص است