باید کار نیمه تمام خود را در مادرید تمام کنیم

منچسترسیتی در دور هشتم لیگ قهرمانان اروپا به راحتی اسپورتینگ لیسبون را شکست داد و به جمع یک هشتم نهایی راه یافت. آنها سپس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اتلتیکو مادرید رفتند و در نهایت در دو بازی سخت حریف خود را شکست دادند تا در نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید بروند.


سرویس خبر شماره: 1822468 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 22:30 |
7,955 امتیاز خبر|

5نظرات

در :

منچسترسیتی هفته گذشته در ورزشگاه اتحاد به مرحله نیمه نهایی رفت و در این بازی که موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد، در نهایت با نتیجه 4-3 پیروز شد. شاید اگر شاگردان پپ گواردیولا با احتیاط بیشتری از موقعیت های خود استفاده می کردند، خیال تیم برای رسیدن به فینال راحت می شد اما حالا نبرد حساس در سانتیاگو برنابئو تعیین کننده خواهد بود.

امریک لاپورته، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی که در هفته های اخیر نمایش های قدرتمندی از خود به نمایش گذاشته و حتی اخیرا به تمجید از پپ گواردیولا پرداخته است، معتقد است بازی مادریدی بسیار هیجان انگیز خواهد بود. لاپورت گفت: “مادرید هیجان انگیز خواهد بود. ما در بازی رفت بازی بسیار خوبی داشتیم و اکنون باید آن را تمام کنیم. برای این بازی آماده خواهیم بود. هر بازی بسیار مهم است و ما باید همه چیز را ببریم.” از بازی ها لذت می بریم اما می دانیم که باید به هدف خود برسیم و این برای ما بسیار مهم و سخت است. بنابراین ما خوشحالیم اما باید به پیروزی ادامه دهیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

امریک لاپورته، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی می گوید بازی هیجان انگیزی در مادرید در انتظار آنهاست.