بایرن از عملکرد ستاره 19 ساله شگفت زده شد

جمال موسیالا ستاره جوان بایرن بار دیگر موفق شد برای تیمش گلزنی کند که مورد تمجید سرمربی و سران این باشگاه قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1838359
24 اوت 1401 در 00:09
13.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ نیز گفت: “او شروع بسیار خوبی در این فصل داشته و در حال حاضر فوتبال فوق العاده ای بازی می کند. شما اغلب چنین گل هایی را نمی بینید. واقعا فوق العاده بود.”
یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ نیز از تشویق این ستاره جوان توسط هواداران این تیم ابراز خرسندی کرد.
او گفت: “موسیالا بازیکنی متواضع است که همیشه می خواهد یاد بگیرد و پیشرفت کند. من بسیار خوشحالم که امروز هواداران ایستادند و او را تشویق کردند. امیدوارم جمال عملکردی مانند بازی امروز داشته باشد و گل های بیشتری به ثمر برساند. در آینده.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، موسیالا که در بازی هفته اول مقابل آینتراخت فرانکفورت دو بار دروازه حریف را باز کرد، در بازی امشب بایرن و ولفسبورگ نیز گلی تماشایی به ثمر رساند.
این ستاره 19 ساله یکی از نامزدهای جایزه پسر طلایی امسال است که توسط مجله توتو اسپورت به بهترین بازیکن زیر 21 سال اعطا می شود و حسن صالح حمیدزیچ معتقد است که اگر موسیالا این جایزه را از آن خود کند. یک شاهکار برای کل باشگاه بایرن باشد.
مدیر ورزشی بایرن به خبرنگاران گفت: “او یک استعداد فوق العاده است، چیزی فراتر از یک استعداد. اگر او جایزه پسر طلایی را دریافت کند، جایزه ای برای کل باشگاه خواهد بود، نه فقط جمال.”