بایرن بهترین نیمه اول تاریخ سوپرجام را ثبت کرد

نیمه اول این دیدار با برتری 3 بر صفر بایرن به پایان رسید. باواریایی ها با سه گل جمال موسیالا، سادیو مانه و بنجامین پاوارد از حریف خود پیش افتادند.

اما پیروزی بایرن با گل های فراوان در نیمه اول یک رکورد در تاریخ سوپرجام آلمان محسوب می شود. سوپرکاپ، مسابقه سالانه قهرمان لیگ و جام حذفی، در آلمان سابقه چندانی ندارد. اولین سوپرکاپ در سال 2011 در این کشور برگزار شد. برد 3-0 بایرن در نیمه اول بازی امشب از این نظر حائز اهمیت است که در تاریخ سوپرجام این کشور هیچ تیمی نتوانسته تنها با سه گل از حریف پیش بیفتد. در نیمه اول

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دقایقی است که ردبول آرنا لایپزیگ میزبان سوپرجام آلمان است. لایپزیگ به عنوان قهرمان جام حذفی به مصاف بایرن قهرمان بوندس لیگا می رود تا برنده سوپرجام فوتبال آلمان مشخص شود.


سرویس خبر شماره: 1835991
09 اوت 1401 در 00:20
4.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

یکی دیگر از نکات آن دیدار که دیدار امشب با لایپزیگ را برای بایرن خاص کرد، گل سادیو مانه، خرید بزرگ این تیم در فصل تابستان بود. در دقیقه 31، مانه موفق شد پاس سرژ گنابری را وارد دروازه کند تا اولین گل خود در بازی های رسمی برای بایرن به ثمر برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

نیمه اول سوپرجام آلمان بین بایرن مونیخ و لایپزیگ با برتری 3 بر صفر بایرن به پایان رسید که رکوردی در تاریخ سوپرجام این کشور محسوب می شود.