بایرن به دنبال مقصر است. مانه نیمکتی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست 1-0 بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ در دیدار امشب این دو تیم احتمالا عواقب جدی برای باواریایی ها به همراه خواهد داشت. با گذشت دقایقی از آن باخت، موجی از انتقادات تند هواداران آغاز شد و تا آن لحظه لبه تیز اکثر انتقادات متوجه سادیو مانه بود.

سادیو مانه که امسال با سر و صدای زیاد از لیورپول به بایرن نقل مکان کرد، در 5 بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی نشده است. این در حالی است که در مونیخ انتظار می رفت در غیاب روبرت لواندوفسکی بتواند مسئولیت اصلی گلزنی تیم را بر عهده بگیرد.

بایرن مونیخ در باخت امشب مقابل آگسبورگ، برای اولین بار در 87 بازی بوندس لیگا در یک بازی موفق به گلزنی نشد و گروه زیادی از هواداران خواستار نیمکت نشینی سادیو مانه شدند.

بایرن به دنبال مقصر است.  مانه نیمکتی!


سرویس خبر شماره: 1844151
26 سپتامبر 1401 ساعت 10:22 ب.ظ
3.2 هزار |

2نقطه نظر

سادیو مانه در یازده بازی که تاکنون با پیراهن بایرن انجام داده، موفق به زدن 5 گل شده است. هفته گذشته، رسانه های آلمانی گزارش دادند که ستاره سنگالی خود را در رختکن بایرن منزوی کرده است و نمی تواند با نقش جدید خود به عنوان یک مهاجم مرکزی کنار بیاید. در بازی امشب در دوازده دقیقه باقی مانده جای خود را به ناگل زمان داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آخرین باری که بایرن در یک بازی بوندسلیگا گل نزده بود در سال 2014 بود و بعد از آن باواریایی ها در تمام بازی های خود در این لیگ گلزنی کرده بودند. اما امشب، پس از 87 بازی، این رکورد سرانجام شکسته شد زیرا بایرن شکست 1-0 را بدون باز کردن دروازه آگزبورگ پذیرفت.