بایرن توخل را ارزان تر از چلسی به خدمت گرفت

روزنامه آلمانی بیلد امروز در گزارشی مدعی شد که توخل با دستمزدی کمتر از چلسی به بایرن پیوسته است و سران باشگاه آلمانی او را متقاعد کرده اند که حضور در بایرن و امکان کسب چندین قهرمانی ارزش سهم او از دستمزد را دارد. قبلی خود را نادیده بگیرید

1836386
رسانه های آلمانی مدعی شده اند که توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، دستمزدی از این باشگاه دریافت خواهد کرد که به میزان قابل توجهی کمتر از دستمزد او در چلسی خواهد بود.

بایرن توخل را ارزان تر از چلسی به خدمت گرفت

بر اساس این گزارش، دستمزد توخل در بایرن مونیخ حداقل چند میلیون یورو کمتر از دستمزد او در چلسی خواهد بود. توخل البته با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان شد و بخشی از افزایش دستمزد او به خاطر همین دستاوردهای بزرگ بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، توماس توخل در روزهای اخیر پس از برکناری ناگهانی یولیان ناگلزمن به عنوان سرمربی بایرن مونیخ انتخاب شد. تیم سابق این مربی آلمانی چلسی بود.

بیلد به نقل از یک منبع نزدیک به بایرن مونیخ مدعی شد که توخل سالانه 10 تا 12 میلیون یورو دریافت می کند که البته در صورت قهرمانی می تواند افزایش یابد. این روزنامه آلمانی مدعی است در صورت عدم قهرمانی توخل این مبلغ 10 میلیون یورو خواهد بود. این در حالی است که دستمزد او در مدت مشابه در چلسی حداقل 15 میلیون یورو بود.

1835172



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1897936
آوریل 08, 1402 در 8:55 ب.ظ
2.6 هزار |

0نقطه نظر