بایرن مونیخ آب پاکی روی دست بارسلونا ریخت

حمیدزیچ در پاسخ به این سوال که آیا با دریافت 40 یا 50 میلیون یورو به لواندوفسکی اجازه جدایی می دهند یا خیر، پاسخ داد: “نه. او می ماند زیرا تا سال 2023 با ما قرارداد دارد. البته ما می خواهیم او را حفظ کنیم. هواداران لواندوفسکی او را دوست دارند، اما او همچنین بالاترین حقوق را دریافت می کند، همچنین باید مراقب تمکن مالی و میزان پولی که داریم باشیم.


سرویس خبر شماره: 1821194 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 16:55 |
4,735 |

2نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به لطف پیروزی شب گذشته بایرن مونیخ مقابل دورتموند، این تیم توانست به سلطه خود بر فوتبال آلمان ادامه دهد و دهمین قهرمانی متوالی بوندسلیگا را از آن خود کند. حالا هواداران بایرن امیدوارند که تیمشان در تمام رقابت‌ها در فصل آینده، از جمله لیگ قهرمانان اروپا، مدعی شود، در حالی که ستاره‌های فعلی خود را حفظ کند و البته تابستان امسال از قدرت به‌جلو برود.

تمدید مانوئل نویر و توماس مولر: “ما در چند هفته گذشته در مذاکرات بسیار آرام بوده ایم. امیدوارم تا زمانی که بتوانند بازی کنند، بمانند. مذاکرات بسیار خوبی داشتیم. آنها سنگ بنای ما هستند و بازیکنان کلیدی ما تا سال 2024 قرارداد دارند. + 1؟ “نمی خواهم در مورد جزئیات قرارداد صحبت کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی من با لوا صحبت کردم. با نماینده او هم صحبت خواهیم کرد. او تا سال 2023 قرارداد دارد. ما بهترین مهاجم جهان را داریم و به آن افتخار می کنیم. ما هنوز مذاکره نکرده‌ایم، اما این کاری است که اکنون انجام خواهیم داد.»

یکی از بزرگترین نگرانی های هواداران بایرن مونیخ به وضعیت روبرت لواندوفسکی برمی گردد. باشگاه آلمانی هنوز با لواندوفسکی برای تمدید به توافق نرسیده است و از سوی دیگر گفته می شود بارسلونا شرایط ستاره لهستانی را از نزدیک دنبال می کند اما حسن صالح حمیدزیچ تاکید کرده که او به جایی نمی رسد.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ هرگونه شایعه جدایی روبرت لواندوفسکی از این باشگاه را تکذیب کرد.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ گفت: ما بهترین مهاجم جهان، لواندوفسکی را داریم، بنابراین فکر کردن به این موضوع منطقی نیست.