بایرن مونیخ آماده فروش جاشوا کیمیچ به مبلغ 25 میلیون پوند است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


جاشوا کیمیخ و بایرن مونیخ اکنون تقریباً قطعی به نظر می رسند که راه خود را در تابستان امسال جدا کنند.

این مطابق است بیلد، که ادعا می کند “به سختی کسی در باشگاه باور دارد (مذاکرات او با بایرن) پایان خوشی داشته باشد.”

این خبر برای منچستریونایتد دلگرم کننده خواهد بود، چرا که گفته می شود علیرغم مخالفت با منچستریونایتد، علاقه خود را به این ملی پوش آلمانی حفظ کرده است.

این بازیکن 29 ساله یک سال از قراردادش باقی مانده است، به این معنی که بایرن یک انتخاب دارد که در حال حاضر پول نقد کند یا بعد از یک سال او را با قرارداد آزاد از دست بدهد.

بیلد گزارش می دهد که «روند در باشگاه از قبل مشخص بود: تغییر تصمیم گیری شده در تیم پس از یک فصل بدون عنوان نیز باید بر کیمیچ تأثیر بگذارد. حرفه ای یکی از بازیکنانی است که اجازه خروج دارد.

در هافبک مرکزی، او به عنوان گزینه اول تحت هدایت وینسنت کمپانی (38) سرمربی جدید در نظر گرفته نمی شود. ژائو پالهینیا (28، فولام اف سی) قرار است قرارداد ببندد. یوسیپ استانیسیچ (24) از لورکوزن برای پست دفاع کناری بازگشت.

به عبارت دیگر، با فرض کامل شدن قرارداد پالهینیا توسط بایرن، کیمیچ مازاد بر نیاز خواهد بود.

این بازیکن همچنین کتاب کپی خود را با قدرت هایی که در بایرن هستند پاک کرده است، کسانی که از اظهارات در یک مستند تلویزیونی “ناراحت شده اند” که در آن “از جمله موارد دیگر، کیمیچ از عدم محافظت در طول همه گیری کرونا شکایت کرد، زمانی که او این کار را کرد. برای مدت طولانی واکسینه نشوید.»

در ادامه این گزارش آمده است که بایرن بین 30 تا 40 میلیون یورو (حدود 25 تا 34 میلیون پوند) برای این بازیکن طلب دارد.

به بارسلونا علاقه مند است اما آنها در موقعیت مالی برای انجام این کار نیستند و مطمئناً در سال آخر قرارداد او قرضی وجود ندارد.

یک مانع بزرگ برای هر باشگاهی که علاقه مند به جذب خدمات کیمیچ است، دستمزد او است که Bild آن را “تقریبا 20 میلیون یورو” (بیش از 300000 پوند در هفته) تخمین زده است. با توجه به اینکه اینئوس مصمم به کاهش صورتحساب دستمزد در اولدترافورد است، بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها مایل به این کار باشند.

از سوی دیگر، کیمیچ در سن 29 سالگی می‌داند که اگر منتظر پایان قراردادش بماند، بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی ممکن است، در باشگاه بعدی خود چیزی به این میزان را دریافت کند.

یک قرارداد سه یا چهار ساله در حال حاضر، حتی به دستمزد او، ممکن است به اندازه کافی وسوسه انگیز باشد که هافبک را تشویق به پریدن از کشتی کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/26/bayern-munich-ready-to-sell-joshua-kimmich-for-25-million-282073/ منبع: