بایرن مونیخ با جدایی لواندوفسکی ضعیف نشده است


سرویس خبر شماره: 1837747
آگوست 20, 1401 @ 5:51 ب.ظ
344

0نقطه نظر

نیکو کواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ و سرمربی فعلی وولفسبورگ، مدعی شد که باواریایی‌ها با وجود از دست دادن روبرت لواندوفسکی همچنان تیم قدرتمندی هستند.

این باشگاه همیشه قوی بوده و امسال هم برای بایرن مونیخ تکرار خواهد شد. می دانیم که مقابل چنین تیم بزرگی برای ما سخت خواهد بود. اما در طول بازی باید به برنامه بازی خود پایبند باشیم و برای ایجاد موقعیت های گلزنی تلاش کنیم. در مقابل بایرن مونیخ باید به عنوان تیم دفاع کنیم، زیرا کیفیت فردی بازیکنان حریف بسیار بالاست. ما موقعیت های زیادی نخواهیم داشت، بنابراین باید از فرصت های اندکی که در طول بازی به وجود می آید استفاده کنیم. بایرن مونیخ تلاش خواهد کرد تا نتیجه بازی را در بازی اول مشخص کند، اما ما نیز ایده های خود را داریم و خواهیم دید که کارها در روز یکشنبه چگونه پیش خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور 16 ماهه نیکو کواچ روی نیمکت بایرن مونیخ چندان موفقیت آمیز نبود و این مربی جوان کروات پس از باخت سنگین تیمش مقابل فرانکفورت جای خود را به هانسی فلیک داد. وولفسبورگ نیکو کواچ هفته آینده به مصاف بایرن مونیخ می رود و سرمربی تیم تاکید می کند که با وجود جدایی روبرت لواندوفسکی، آنها ضعیف نخواهند شد.

نیکو کواچ گفت: “من روزهای زیادی را به عنوان بازیکن و مربی در این باشگاه گذراندم و بازگشت به مونیخ برای من همیشه خوب و خوشحال است. من دوستان و اقوام زیادی در این باشگاه دارم و نمی توانم صبر کنم. برای ملاقات با چند چهره نزدیک.” و من یکشنبه آشنا هستم. چنین تجربیاتی همیشه در حرفه شما برای شما اتفاق می افتد. اخیرا در مطبوعات خواندم که وضعیت بایرن مونیخ پس از جدایی روبرت لواندوفسکی بدتر می شود، اما اینطور نیست.