بایرن مونیخ برای ماتییس دی لیخت 70 میلیون یورو درخواست می کند، منچستریونایتد آماده پرداخت نصف است – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


پس از دریافت 85 گل تقریباً باورنکردنی در تمام رقابت‌ها در فصل گذشته، جای تعجب نیست که منچستریونایتد قبل از هر یک از پست‌های دیگر اولویت را برای رفع مشکل خط دفاعی خود قرار دهد.

رافائل واران جدا شده است و در مورد آینده ویکتور لیندلوف و هری مگوایر علامت سوال وجود دارد. حتی قرارداد فعلی جانی ایوانز نیز تا چند روز دیگر به پایان می رسد.

INEOS باید یک شریک بلندمدت برای لیساندرو مارتینز پیدا کند و این باشگاه تاکنون موفقیت چندانی در رویکرد خود برای جراد برانتویت از اورتون پیدا نکرده است.

شیاطین سرخ همچنین با موانع بزرگی روبرو شده اند که به دنبال اهداف جایگزینی مانند مارک گوهی، لنی یورو و ژان کلر تودیبو می روند و به نظر می رسد که باشگاه در حال فکر کردن به بازگشت به دنبال محبوب قدیمی سرمربی است.

جستجوی CB یونایتد

تاکتیک نقل و انتقالات اریک ده هاگ از زمان ورود به منچستر سعی در جذب بازیکنانی دارد که در گذشته با آنها کار کرده است مانند مارتینز، آنتونی، آندره اونانا.

این سرمربی یکی دیگر از محصولات سابق خود در آژاکس را تحسین می کند، ماتییس دی لیخت و یونایتد در حال برنامه ریزی برای حمله به ستاره بایرن مونیخ هستند.

کارشناس نقل و انتقالات بوندسلیگا کریستین فالکوی در ستون CaughtOffside خود نوشت که غول های باواریایی برای سرمایه گذاری بیشتر در تیم خود به پول نیاز دارند و آماده فروش بازیکن هلندی هستند.

با این حال، آنها قیمت درخواستی 70 میلیون یورویی را تعیین کرده اند، چیزی که یونایتد پرداخت نخواهد کرد. غول های انگلیسی آماده اند تا حدود نیمی از پول را بپردازند و جالب است که ببینیم آیا تیم وینسنت کمپانی این شرایط را می پذیرد یا خیر.

اف سی بایرن باید بازیکنان را بفروشد تا بتواند به خرید ادامه دهد. اریک تن هاگ که در حال حاضر در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با منچستریونایتد است، مایل است ماتییس دی لیخت را به خدمت بگیرد.

قیمت دی لیگت

بر این اساس، ده هاگ باید آماده پرداخت هزینه انتقال بالا برای دی لیخت باشد. بایرن تا 70 میلیون یورو می خواهد، اما منچستریونایتد باید فقط نیمی از آن را بپردازد. سرمربی جدید وینسنت کمپانی می خواهد به بازیکنان دیگر در خط دفاعی تکیه کند.

بایرن برای این بازیکن 24 ساله 70 میلیون یورو اولیه پرداخت کرده بود، که دوران متفاوتی را در مونیخ سپری کرد، دو دوره قبل قهرمان بوندسلیگا شد اما فصل گذشته دقایق معمولی را به سختی به دست آورد.

تیم باواریا به دنبال جذب نیروهای دفاعی جدید است و دی لیخت که در گذشته یونایتد را رد کرده بود، اکنون برای پیوستن مجدد به مربی سابق خود بازتر است.

ترکیب دی لیخت و مارتینز در گذشته برای آژاکس شگفت‌انگیز بود و تن هاگ امیدوار است که INEOS بتواند از او در این تلاش خاص حمایت کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/28/bayern-munich-asking-for-e70-million-for-matthijs-de-ligt-man-united-prepared-to-pay-half-282117/ منبع: