بایرن مونیخ می خواهد مارسل سابیتزر را بدون توجه به هر اتفاقی بفروشد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

او به احتمال زیاد در تابستان فروخته خواهد شد. کنراد لایمر در تابستان به عنوان بازیکن آزاد وارد زمین خواهد شد – هنوز امضا نشده و رسمی نشده است اما خواهد آمد.

نکته مهم در این گزارش این است که بایرن می‌خواهد این بازیکن را بدون توجه به هر اتفاقی بفروشد و قبلاً جایگزین او را انتخاب کرده است.

شنیده‌ام که گزارش‌های مربوط به گزینه خرید برای Sabitzer نادرست است. بایرن مونیخ در این بازی کارت های خود را نزدیک به سینه نگه داشته است.


https://thepeoplesperson.com/2023/02/04/bayern-munich-want-to-sell-marcel-sabitzer-no-matter-what-259268/ منبع:



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

اکنون دیگر به عهده بازیکن است که روی صحنه جدید خود اجرا کند و داستان را به نتیجه طبیعی خود برساند.

به گفته کریستین فالک معتبر، بایرن مونیخ قبلاً تصمیماتی گرفته است که برای آینده این اتریشی کلیدی خواهد بود و باعث تشویق یونایتد خواهد شد.


هنوز زود است که در مورد دائمی شدن انتقال مارسل سابیتزر به منچستریونایتد قبل از اینکه او حتی به یک توپ ضربه بزند، صحبت کنیم، اما با این وجود، اطلاعاتی که از آلمان در مورد این موضوع به دست می آید، خواندن جالبی است.

تنها مشکلی که در رابطه با نداشتن گزینه خرید وجود دارد این است که به بایرن اجازه می دهد تا در صورتی که بازیکن 28 ساله در اولدترافورد واقعا خوب عمل کند، قیمت را افزایش دهد.

فالک در گزارش روزانه فابریزیو رومانو برای فیلم Caught Offside می نویسد:

اگر حق با فالک باشد، فقدان گزینه خرید هیچ مانعی برای یونایتد نخواهد بود و آنها بسیار در موقعیت «قبل از خرید تلاش کن» هستند.

فالک همچنین تایید کرد که نیوکاسل به رقابت با چلسی و یونایتد برای جذب هافبک پیوسته است، اما آنها “در مقابل چلسی و یونایتد شانسی ندارند.”

او گفت: “یونایتد از ابتدا پیشتاز بود و آنها این کار را انجام دادند.”

آنها بسیار خوشبین هستند که اگر او در یونایتد عملکرد خوبی داشته باشد، می توانند معامله خوبی برای او داشته باشند.