بایرن مونیخ نمی تواند در درازمدت به چنین نتایجی دست یابد

من در این فصل به بایرن رده بندی B می دهم. وقتی آنها قهرمان می شوند و عنوانی را به دست می آورند، به این معنی است که شرایط بسیار خوب است. اما همه ما می دانیم که این برای تیمی مانند بایرن مونیخ در دراز مدت کافی نیست، به خصوص اگر طولانی باشد. راه دور،” او گفت. دومین پیش فرض پوکال حذف شد، هر تیمی می توانست در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شود، اما نه در برابر تیم هفتم لیگ اسپانیا، اما این چیز جدیدی نیست، همه این را می دانند و البته همه بایرن مونیخ را می شناسند. اهداف و آرزوهای این تیم را بشناسند و بدانند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین فصل حضور یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن مونیخ مانند فصول اخیر با تکرار قهرمانی در بوندسلیگا همراه شد اما آنها خیلی زود شکست را در جام حذفی تجربه کردند و با این تورنمنت خداحافظی کردند. در لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل ویارئال. فیلیپ لام، ستاره سابق باشگاه مدعی شده است که کسب این عنوان یک اتفاق خوب بوده است، اما نتایج در درازمدت برای بایرن مونیخ خوب نیست.

فیلیپ لام کاپیتان سابق بایرن مونیخ عملکرد این تیم در این فصل را مثبت توصیف کرد.

تمدید قرارداد مولر؟ من خوشحالم که این اتفاق می افتد، زیرا توماس مولر بازیکن مهمی در رختکن تیم و مهمتر از همه برای کل باشگاه است. در واقع توماس مولر تمام چیزی است که شما به عنوان بازیکن بایرن نیاز دارید.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822733 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 23:46 |
1,294 امتیاز خبر|

0نظرات

فیلیپ لام: